INFORMACJE PODSTAWOWE
Zapraszamy do rezerwacji miejsc w miocie postaci NPC w Plemieniu Niedźwiedzich Kłów!
Rodzicami zostali Jaszczurka Owinięta wokół Kamienia i Wodospad Szumiący wśród Leśnych Ostępów. Mają
MATKA
JASZCZURKA OWINIĘTA WOKÓŁ KAMIENIA
Wiek na koniec stycznia: 73 księżyce
Wygląd:
Niewielka Łowczyni, nieco pulchna, ale poruszająca się z gracją. Ma krótkie, bardzo gęste futro, o które pieczołowicie dba. Jest ono przygaszonej złotawej barwy; na grzbiecie widać pojedynczą niemal czarną pręgę, od której rozchodzi się ciemnawy nalot, sięgający do brzucha i pokrywający także ogon i łapy Jaszczurki. Na czole widać ten sam nalot i czarną „M-kę”. Jej głowa jest okrągła, pyszczek ma spłaszczony, okrągły i ozdobiony długimi wibrysami, a oczy ma zielone. Ma niewielką bliznę na żuchwie, lekko wyłysiałe miejsce i bliznę po psich zębach na prawym tylnym stawie skokowym, a także parę niewielkich śladów na uszach. Umaszczenie: czarny złoty pręgowany ticked Autor zdjęcia: Hodowla No Demetra |
Charakter:
Jaszczurka jest kocicą elegancką, w pewien sposób zdystansowaną od innych i ukrywającą swoje prawdziwe wnętrze przed Plemieniem; często udaje o wiele milszą, niż naprawdę jest, jednak jest w tym widoczna dla wprawnego obserwatora pewna sztuczność i napięcie. Jest inteligentną, dość cyniczną kocicą, która ma często negatywne opinie na temat innych i na temat wydarzeń w Plemieniu, ale z reguły jedynie sączy je partnerowi do ucha. W gruncie rzeczy jest do niego podobna: jest pewna siebie, uparta i mało empatyczna, ale kotom pokazuje zupełnie inną maskę. Nie przywiązuje specjalnej wagi do Znaków, tradycji i zdania innych kotów, często robi to, co chce – i była taka zawsze, więc nic dziwnego, że za młodu nabawiła się paru blizn na swym pięknym futrze. Na pierwszym miejscu stawia siebie i swoją rodzinę.
Historia:
Córka samotnika Cidriego i Wiśni Kwitnącej na Skraju Polany, nowicjuszka Mżawki Szepczącej o Świcie, mistrzyni Potężnego Dębu Stawiającego Opór Burzy.
OJCIEC
WODOSPAD SZUMIĄCY WŚRÓD LEŚNYCH OSTĘPÓW
Wiek na koniec stycznia: 85 księżyców
Wygląd:
Kocur średniego wzrostu, o szerokich barkach, umięśniony i krępy; Wodospad to idealny Strażnik zarówno z budowy, jak i siły, którą dysponuje. Jego futro jest krótkie, dość miękkie w dotyku i jednolicie niebiesko-szare, którą ozdabia biel. Najwięcej jest jej na jego szyi i klatce piersiowej, gdzie rozlewa się z przodu, zwężając się ku górze i sięgając wąsko do nosa kocura, a także ku dołowi, gdzie wąski pasek znika między przednimi łapami. Na tychże ma krótkie skarpetki, pokrywające palce i stopy, podobnie jak na tylnych łapach. Na tylnej lewej łapie ma także bliznę po rozciętej dawno poduszce. Pysk ma często skrzywiony, niezadowolony, a żółte oczy – przymrużone. Umaszczenie: niebieski z bielą na ok. 1/4 ciała Autor zdjęcia: Morgane Machard |
Charakter:
Twardy, nieustępliwy i pewny siebie – a do tego inteligentny i… towarzyski, mimo wszystko. Niestety, jego duże wymagania wobec innych, brak tolerancji dla lenistwa i słabości, suche poczucie humoru i wymądrzanie się na każdym kroku sprawiają, że rozmowa z nim jest ciężka, a co dopiero jakaś bliższa relacja. Jest również głośny i po prostu dominujący w towarzystwie. Bywa złośliwy, łatwo się również denerwuje i sporo marudzi, co jeszcze bardziej utrudnia kontakty z nim. Nie ma za dużo empatii wobec innych, a klany darzy szczerą niechęcią. Za Plemię i swoją rodzinę skoczyłby jednak w ogień – bez zawahania. Nie potrafi za bardzo wyrażać pozytywnych emocji, jednak stara się przy najbliższych być nieco delikatniejszy i spokojniejszy. Bywa zaborczy i zazdrosny o swoją partnerkę, mimo braku realnych powodów.
Historia:
Syn Wilka Wyjącego do Księżyca i Strzelistej Stromej Skały, nowicjusz Gałązki Targanej przez Wiatr.
HISTORIA PARY I MIOTU
Podczas gdy starszy o kilkanaście księżyców Wodospad zdawał się mieć idealne życie – dwójka Plemiennych rodziców, wzorowych Strażników, sprawny trening, od samego początku był obowiązkowy i twardy psychicznie – to Jaszczurka już od swoich narodzin miała… ciężko. Jej matka, Wiśnia, zakochała się w samotniku Cidrim, i zdecydowała się z nim związać. Z ich miłości po paru księżycach wyszły kocięta… a raczej kocię. Jaszczurka nigdy nie odczuła, że jej pochodzenie jest, jak to określają niektórzy, nieczyste, ale Wiśnia znalazła się na marginesie Plemienia, co kotkę tak towarzyską, ekstrawertyczną i radosną zwyczajnie dobiło. Chociaż starała się zajmować córką, to była coraz bardziej nieobecna i gasła z każdym dniem, aż ostatecznie, gdy Jaszczurka miała pięć księżyców, zdecydowała się odejść i ruszyć w świat z Cidrim.
Wodospad przez wybór jej matki gardził młodszą i nie chciał mieć z nią do czynienia; zresztą, był na tyle nadęty, że wolał zadawać się ze starszymi kotami, od których mógł się czegoś nauczyć, a nie z, jak to sam określał, „byle gówniarzami”. Zawsze był więc oderwany od większości Plemienia, dużo czasu poświęcał na trening, a później – obowiązki Strażnika.
Jaszczurka szybko nauczyła się, że jej sposobem na przetrwanie jest bycie niezależną i wcielenie się w rolę obserwatorki, która dużo wie o innych, ale mało komu daje się poznać. Jej popisowym numerem stało się udawanie i przybieranie różnych masek. Do ceremonii stanęła sama, a jej Lśniące Ślady przygotowała kotka, która stała się jej mistrzynią – Mżawka. Nie spieszyła się z treningiem, a zamiast tego zajmowała się czymś, co sama nazywa samorozwojem: poznawaniem terenów, innych kotów, również spoza Plemienia, i nauką odgrywania roli.
To właśnie dzięki temu, gdy była starsza, zbliżyła się do Wodospada, którego uważała zwyczajnie za dobrą partię. Szybko okazało się, że faktycznie w większości spraw mają zbliżone poglądy – pomijając o wiele luźniejsze podejście Jaszczurki do kotów spoza Plemienia, tradycji i Znaków Przodków, które skrzętnie ukrywała przed kocurem, mieli sporo tematów do rozmów. Ciężko tu mówić o wielkim zakochaniu i namiętności, ale oboje uznali, że związek będzie dobrym pomysłem, skoro się dogadują. Z czasem pojawiła się między nimi faktyczna partnerska miłość, która pozwalała ich związkowi trwać bez przeszkód.
Przełom nadszedł po wielu księżycach. Wodospad po ogłoszeniu następców Wieszcza chodził podirytowany, rozdrażniony. Kto to w ogóle widział – dwóch Wieszczów? Na dodatek jakieś miękkie kluchy, kiedy miał pod łapą kogoś tak dobrze się nadającego, jak on, czy choćby Jaszczurka, ba, nawet Echo? W końcu jednak złość przeszła i nawet on musiał przyznać, że lepiej, żeby przyszły Wieszcz był młodszy, żeby nie musiał za chwilę wybierać swojego następcy. Poza tym on i jego partnerka mieli rodzinę do założenia, a przynajmniej tak uważał, Jaszczurka bowiem to odwlekała, najpierw poprzez trening Dęba, potem jakby bez powodu… a przecież nie robili się młodsi.
W pewnym momencie Wodospad zorientował się, że – przez to, że on dużo przebywał sam, żeby zapomnieć o swojej zranionej wyborem Wieszcza dumie – Jaszczurka spędza więcej czasu z innymi, w szczególności z Pajęczyną, za którą wcześniej nie przepadała… i Czosnkiem, co szczególnie mu się nie spodobało. Czyżby miała romans na boku i dlatego odkładała decyzję o kociętach? Któregoś razu w gniewie przerwał im rozmowę i zrobił partnerce awanturę, w trakcie której zaszantażował ją, żeby udowodniła, że go kocha poprzez urodzenie kociąt. Jaszczurka, jak się okazało, chciała poznać ich lepiej po to, by dowiedzieć się więcej o wychowaniu kociąt, a raczej o tym, jak tego nie robić, bo zarówno Pajęczynę, jak i Czosnka uważała za słabych rodziców. Początkowo na wybuch partnera zareagowała złością, bo ten, zamiast poddawać się zazdrości i być nieadekwatnie zaborczym, mógłby po prostu zapytać, w końcu jednak przystała na jego warunek, zaznaczając jednak, że to nie przez jego tani szantaż, bo i tak zamierzała podjąć wkrótce tę decyzję.
Zarówno Wodospad, jak i Jaszczurka są dość twardymi, zasadniczymi rodzicami. Podczas gdy kocur jest do nich dość chłodny, to wynika to z jego pewnej niezręczności przy kociętach; zawsze chętnie jednak opowiada im o starych czasach Plemienia, tradycjach czy walce. Nie dopuszcza jednak słabości i pomyłek – jego kocięta mają być idealnymi członkami Plemienia, wychowanymi w poszanowaniu do tradycji, Znaków Przodków i autorytetów, szczególnie autorytetu samego Wodospada. Nie jest skłonny do przemocy, ale do kar już owszem. Jaszczurka raczej się w to nie wtrąca; jest matką, która zapewnia kociętom wszystkie potrzeby, choć nie jest przy tym zbyt ciepła i pokazująca swoje uczucia. Przez większość czasu dba o to, by przestrzegały zasad ojca, ale i by na siebie uważały. Jeżeli jednak któreś z jej dzieci okaże się bardziej podobne do niej, na co po cichu liczy, zamierza podzielić się z nim wszystkimi swoimi sztuczkami, by ukrywać swoje prawdziwe ja, a jednocześnie wiedzieć mnóstwo o innych. Wodospad obawia się jednak, że jego kociaki okażą się typowymi niegodnymi zaufania Lisami, dlatego gdyby tylko coś takiego odkrył, to na pewno byłby wściekły.
INFORMACJE NA TEMAT KOCIĄT
W momencie pojawienia się miotu kocięta mają 1 księżyc, zaczynają wychodzić z kociarni, poznawać obóz i koty i uczyć się o otaczającym je świecie. Na koniec stycznia kocięta będą w wieku 3 księżyców.
Zgodnie z zasadami genetyki kocię może mieć jedno z wymienionych umaszczeń:
• czarny jednolity, czarny pręgowany (bury), czarny złoty pręgowany, czarny złoty szynszylowy/cieniowany;
• niebieski jednolity, niebieski pręgowany, niebieski złoty pręgowany, niebieski złoty szynszylowy/cieniowany;
• koty pręgowane mogą mieć jeden z następujących wzorów pręgowania: klasyczne, tygrysie, ticked;
• kocięta mogą być pozbawione bieli, lub mogą mieć białe znaczenia pokrywające pomiędzy 1 a 50% powierzchni ich ciała.
Przykłady tych umaszczeń można znaleźć w ALBUMIE KOCICH UMASZCZEŃ.
Kocięta mogą być krótkowłose lub długowłose.
WYTYCZNE DO PISANIA KARTY POSTACI
Po zarezerwowaniu miejsca w miocie (należy napisać w tym temacie wiadomość) każdy chętny ma tydzień na napisanie Karty Postaci. Należy w tym celu wypełnić FORMULARZ KARTY POSTACI. Dodatkowo pamiętaj o umieszczeniu linku do gotowej Karty Postaci w profilu i uzupełnieniu wszystkich pół profilu dotyczących swojej postaci.
W historii postaci należy zawrzeć:
• informację o narodzinach w Plemieniu Niedźwiedzich Kłów,
• informację o Znaku Przodków: Lis,
• imiona rodziców: Jaszczurka Owinięta wokół Kamienia i Wodospad Szumiący wśród Leśnych Ostępów,
• ilość kociąt w miocie (6)/ilość rodzeństwa (5) i imiona zaakceptowanych już postaci z rodzeństwa.
Polecamy zapoznanie się z PORADNIKIEM DLA POCZĄTKUJĄCYCH i PORADNIKIEM TWORZENIA POSTACI, a także tematem ŻYCIE W PLEMIENIU.
LISTA CHĘTNYCH
• Skała (Pęknięta Skała, z której wypływa Strumyk) - KP zaakceptowana
• Szakal (Szakal Mknący przez Dzikie Trawy) - KP zaakceptowana
• Chaber (Chaber w Łanie Zboża) - KP zaakceptowana
•
• Meduza (Meduza Pływająca w Rozgwieżdżonym Jeziorze) - KP zaakceptowana
• Wilk (Wilk Idący Lekkim Krokiem) - KP zaakceptowana
Kolejność zgłoszeń nie wyznacza kolejności narodzin kociąt! Jeżeli w ogóle chcecie ją określać, co nie jest obowiązkowe, cały miot musi się dogadać i każdy musi się zgodzić na określoną kolejność.
ZAPRASZAMY DO REZERWACJI MIEJSCA I GRY
W przypadku jakichkolwiek pytań można pisać tutaj, na serwerze Discorda, bezpośrednio do członków ADMINISTRACJI lub w temacie PYTANIA I PROPOZYCJE