INFORMACJE PODSTAWOWE
Zapraszamy do rezerwacji miejsc w miocie postaci NPC w Klanie Rzeki!
Rodzicami zostali Ćmia Łapa i Czarnostopy. Mają
MATKA
ĆMIA ŁAPA
Wiek na koniec marca: 73 księżyce
Wygląd:
Smukła, średnich rozmiarów koteczka, której krótkie, gładkie futerko jest bardzo… pstrokate. Jest ono mieszaniną niebieskiej barwy z kremową, z czego na kremowym można się dopatrzyć subtelnych tygrysich prążków. Na bokach te kolory mieszają się ze sobą, podobnie jak na przedniej prawej łapie i lewej tylnej, ale lewa przednia i prawa tylna są już kremowe, bez choćby znaku niebieskiego. Lewa strona pyska i głowy Ćmiej Łapy jest niebieska, zaś większość prawej strony jest kremowa, pomijając ucho i niebieską plamkę nad okiem. Do tego wszystkiego jest, rzecz jasna, biel! Kolor ten zdobi palce i stopy kotki, jej przednią część szyi, klatki piersiowej i kawałek brzucha, a także mordkę. Poza białą żuchwą, biel pokrywa także lewą część pyszczka i tam też sięga strzałką aż do czoła. Nosek ma wątrobiany z różową plamką z lewej strony. Oczy ma okrągłe, jasnozłote, a porusza się energicznym krokiem. Umaszczenie: niebieski szylkret (tygrysie pręgi na kremowym) z bielą na ok. 1/4 ciała Autor zdjęcia: @itsmistycat |
Charakter:
Ćmia Łapa to kotka, która widziała kawał świata i mało co ją dziwi, ale zachowuje przy tym pokorę i nie trzeba jej wiele do szczęścia. Na pierwszy rzut oka jest kotką figlarną, flirciarską i nawet płytką, ale tak naprawdę to tylko jej styl życia, który nabyła, przebywając ciągle wśród nowych obcych kotów. Przy bliższym poznaniu zdecydowanie zyskuje; spokojna, całkiem inteligentna, ciekawska i empatyczna… i może czasem ciutkę naiwna. Łatwo ufa innym i równie łatwo się przywiązuje. Należy przy tym do kotów bardzo opiekuńczych, cierpliwych i wyrozumiałych. Raczej nie ulega emocjom, nawet gdy są silne, i całkiem nieźle radzi sobie w różnych sytuacjach. Pasuje jej zarówno wędrowanie po świecie, jak i zostanie w jednym miejscu i nauczenie się klanowego życia – zresztą, tego jeszcze nigdy nie próbowała, więc jest całkiem podekscytowana tą możliwością!
Historia:
Córka Enzo i Belli. Przybyła na te tereny z odległych ziem na wozie handlarza i zupełnym przypadkiem zaprzyjaźniła się z Czarnostopym, który zaprosił ją do Klanu Rzeki, do którego dołączyła 44 księżyce po pożarze. Tam zmieniono jej imię z Valentiny na Ćmią Łapę. Terminatorka Czarnostopego.
OJCIEC
CZARNOSTOPY
Wiek na koniec marca: 97 księżyców
Wygląd:
Duży, będący nieco przy kości krótkowłosy kocur. Gdy się urodził, wyglądał jak nieco jaśniejsza wersja zwykłego burego cętkowanego kota, jednak z wiekiem czarne cętki zaczęły się rozjaśniać i ostatecznie czarna została jedynie końcówka ogona… i stopy wraz z poduszeczkami, przez co Sosnowa Gwiazda zmienił imię kocura na Czarną Łapę i później Czarnostopego. Na świat spoglądał migdałowatymi, zielonymi ślepiami, a jego nos był niemalże czerwony. Charakteryzował się również bardzo długimi wibrysami. Umaszczenie: czarny złoty cętkowany Autor zdjęcia: Hodowla No Demetra |
Charakter:
Czarnostopy kiedyś był przede wszystkim znany z tego, że był w gorącej wodzie kąpany i miał cięty język. Był silnym psychicznie kocurem, który nie dawał sobie wejść na głowę, i potrafił na drugiego kota huknąć, jeżeli ten przesadzał. Często wybuchał gniewem, ale z reguły nie pielęgnował urazy zbyt długo. Nie był szczególnie taktowny i nie najlepiej szło mu także przyznawanie się do błędów, o wiele bardziej wolał udawać, że nic się nie stało. Mimo wszystko jednak zawsze był dobrym, odpowiedzialnym wojownikiem, który nie stronił od towarzystwa – swój charakterek pokazywał głównie w momencie, gdy nie zgadzał się z rozmówcą lub ten mu podpadł w inny sposób, choć z wiekiem i ciężkimi doświadczeniami kocur się uspokoił, dojrzał i jest o wiele bardziej rozsądny. Jest kotem cierpliwym, towarzyskim, z poczuciem humoru i oddanym Rzece, a przede wszystkim: godnym zaufania przyjacielem dla każdego, kto zdecydował się do niego zbliżyć.
Historia:
Syn nieznanego z imienia samotnika i Bukowego Listka, która po urodzeniu kociąt na stałe przyjęła rangę matki. Był terminatorem Sosnowej Gwiazdy i partnerem jego córki, Zajęczej Skórki, z którą zaprzyjaźnił się już w kociarni. Do odbudowującego się Klanu Rzeki trafił około 13 księżyców po pożarze, wraz z Łosią Łapą (Łosim Rykiem).
HISTORIA PARY I MIOTU
Czarnostopy od pierwszych księżyców życia był blisko związany z Zajęczą Skórką – najpierw, jeszcze jako Stópka i Zając, się przyjaźnili, a potem, już jako terminatorzy bliscy ukończenia swoich treningów, w dość naturalny sposób przeszli do bycia partnerami. Mieli podobnie wybuchowe temperamenty, jednak byli tak blisko i tak dobrze się dogadywali, że nie przeszkadzało im to w ich własnej relacji. Czarnostopy wspierał partnerkę, gdy ta nie została Zastępczynią, a zamiast tego – niezgodnie – z Kodeksem Wojownika – ich ojciec wybrał jej siostrę, Szare Niebo, po serii snów o szarym, pochmurnym niebie; wspierał ją również po śmierci Sosnowej Gwiazdy i kiedy sama stała się Zastępczynią, idealnie uzupełniając łagodniejszą Szarą Gwiazdę. Byli przy sobie w dobrych i złych momentach, dając sobie szczęście, a ich życie pozornie dążyło ku lepszemu… i po jakimś czasie zdecydowali się na kocięta. Niestety, kiedy Zajęczej Skórce udało się zajść w ciążę, niedługo później przyszedł pożar, który pogrzebał nie tylko Klan Rzeki, ale i jego Zastępczynię i jakiekolwiek nadzieje Czarnostopego na szczęśliwe, dobre życie z ukochaną i ich kociętami.
Czarnostopy się uratował… ale gdyby miał wybór, to chętnie zamieniłby swoje życie na życie Zając. Ponad dziesięć księżyców wędrował bez celu, nie wiedząc, co ze sobą zrobić po tym, jak całe jego życie runęło w gruzach. Jego partnerka nie żyła, Klan upadł, tereny spłonęły, reszta klanów uciekła, a Kodeks Wojownika, który sobie cenił, był niewielką wskazówką dla kogoś, kto utracił wszystko. W końcu, choć ze złością, goryczą, ale i nadzieją na to, że odnajdzie kogoś, kto także przetrwał, wyruszył na tereny, na które podążyły Klan Gromu i Klan Wichru. Przez księżyce, jakie minęły, nieco się zmienił, uspokoił i nabrał rozsądku; nie robił sobie wielkich nadziei, jeśli chodzi o odbudowę klanu, dopóki nie znalazł niedobitków z Rzeki.
Branie udziału w odbudowie klanu i powrót do obowiązków wojownika pozwoliły Czarnostopemu na przejście nad traumatycznymi wydarzeniami, jakie przetrwał. Mijające księżyce ukoiły rany, a odbudowany Klan Rzeki zapewniał każdemu członkowi coraz to nowe wyzwania, jednak… nikt nie mógł zastąpić w jego sercu Zajęczej Skórki. Nie robił się też młodszy i poniekąd nie chciał już pakować się w żadne relacje romantyczne… gdy na horyzoncie po ponad czterdziestu księżycach od pożaru pojawiła się Valentina, nawet jej nie postrzegał w ten sposób, a przynajmniej tak sądził. Kotka, teraz już znana jako Ćmia Łapa, po tym, jak kocur zaproponował jej dołączenie do Klanu Rzeki i załatwił jej przyjęcie z Krzywą Gwiazdą, szybciutko się do Czarnostopego przywiązała i… zauroczyła się, ba, wpadła po uszy!
Nie planowała jednak się do tego przyznawać, zwłaszcza że wkrótce później poznała historię kocura. Nie planowała też mieć z nim kociąt. Właściwie to… nic nie planowała, po prostu chciała przebywać w jego towarzystwie, skupiając się po drodze na treningu i wdrażaniu się w życie Klanu Rzeki, w którym odnalazła się całkiem nieźle, mimo… szalonych czasem zasad. Jednak prawda była taka, że kotka, żeby tylko trening z kocurem, który tak ją oczarował, trwał dłużej, udawała, że ciągle czegoś nie rozumie, nie umie, zapomniała. Któregoś dnia na treningu Ćma, niczym niesforne kocię, zaczęła uciekać przed Czarnostopym, co przemieniło się w zabawę w berka, a kiedy kocur przygniótł ją do ziemi… cóż, pod wpływem impulsu i za inicjatywą Ćmiej Łapy, przemieniło się w to w kilka upojnych chwil, po których Czarnostopy, zawstydzony swoim zachowaniem niczym dzieciak, przez kilka dni nie był w stanie spojrzeć w oczy swojej terminatorce. Zdał sobie w tym czasie sprawę, że coś do niej czuje, ale wydawało się to nieodpowiednie – a Ćma często flirtowała z, cóż, wojowniczkami Klanu Rzeki, więc na pewno nie był dla niej wyjątkowy.
A jednak: był. Kotka szybko zorientowała się, że zaszła w ciążę, o czym poinformowała Czarnostopego… i zaproponowała kocurowi, żeby wychowali te kocięta razem, po prostu, jako zwykli rodzice i jako… para, ponieważ jest w nim zakochana. Propozycja była delikatna, z pełnym poszanowaniem tego, że Czarnostopy może nie odwzajemniać jej uczuć, ale kocur się po namyśle zgodził i przyznał, choć nieco niezręcznie, że owszem, odwzajemnia. W ten sposób stali się parą, ucząc się funkcjonowania w ten sposób, mimo wciąż trwającego treningu Ćmy, a wkrótce po tym – rodzicami.
Wojownik, mimo iż wcześniej sam nie zdążył zostać ojcem, ma już doświadczenie – bezpośrednio opiekował się jednym z miotów przyjętych do klanu, a pomagał nieco przy innych. Jest cierpliwym rodzicem, opiekuńczym, ale dość stanowczym. Wyznacza swoim kociętom granice, od pierwszych księżyców uczy ich tego, jak ważny jest Klan Rzeki, Kodeks Wojownika, bycie dobrym wojownikiem… i po prostu: dobrym kotem, który nie krzywdzi innych, szczególnie klanowiczów, bowiem niektórzy w Klanie nie do końca to rozumieli przez te księżyce, które minęły od jego obudowy. Ćmia Łapa zaś jest podekscytowana każdą małą rzeczą, jaką robią kocięta, i chce im towarzyszyć w różnych momentach życia – chociaż powoli zdaje sobie sprawę, że musi im dawać także pewną swobodę i wolną łapę. Jest bardzo troskliwa i cierpliwa, gotowa do wysłuchania i pocieszenia kociaka. Oboje rodzice dobrze panują nad swoimi emocjami, a łącząca ich miłość, choć wciąż świeża, przelewa się także na dzieci.
INFORMACJE NA TEMAT KOCIĄT
W momencie pojawienia się miotu kocięta mają 1 księżyc. Na koniec marca kocięta będą w wieku 3 księżyców.
Zgodnie z zasadami genetyki kocię może mieć jedno z wymienionych umaszczeń:
• czarny jednolity, czarny pręgowany (bury), czarny złoty pręgowany, czarny złoty szynszylowy/cieniowany;
• niebieski jednolity, niebieski pręgowany, niebieski złoty pręgowany, niebieski złoty szynszylowy/cieniowany;
• rudy;
• kremowy;
• czarny szylkret jednolity, czarny szylkret pręgowany, czarny szylkret złoty pręgowany, czarny szylkret złoty szynszylowy/cieniowany;
• niebieski szylkret jednolity, niebieski szylkret pręgowany, niebieski szylkret złoty pręgowany, niebieski szylkret złoty szynszylowy/cieniowany;
• koty pręgowane mogą mieć jeden z następujących wzorów pręgowania: klasyczne, tygrysie, cętkowane;
• dodatkowo kocięta mogą mieć białe znaczenia pokrywające pomiędzy 0 a 50% powierzchni ich ciała.
Przykłady tych umaszczeń można znaleźć w ALBUMIE KOCICH UMASZCZEŃ.
Kocięta mogą być krótkowłose lub długowłose.
WYTYCZNE DO PISANIA KARTY POSTACI
Po zarezerwowaniu miejsca w miocie (należy napisać w tym temacie wiadomość) każdy chętny ma tydzień na napisanie Karty Postaci. Należy w tym celu wypełnić FORMULARZ KARTY POSTACI. Dodatkowo pamiętaj o umieszczeniu linku do gotowej Karty Postaci w profilu i uzupełnieniu wszystkich pół profilu dotyczących swojej postaci.
W historii postaci należy zawrzeć:
• informację o narodzinach w Klanie Rzeki,
• imiona rodziców: Ćmia Łapa i Czarnostopy,
• ilość kociąt w miocie (
Polecamy zapoznanie się z PORADNIKIEM DLA POCZĄTKUJĄCYCH i PORADNIKIEM TWORZENIA POSTACI.
LISTA CHĘTNYCH
• Burza - KP zaakceptowana
• Jałowiec - KP zaakceptowana
• Rusałka - KP zaakceptowana
• Lśnienie - KP zaakceptowana
•
• Cis - KP zaakceptowana
Kolejność zgłoszeń nie wyznacza kolejności narodzin kociąt! Jeżeli w ogóle chcecie ją określać, co nie jest obowiązkowe, cały miot musi się dogadać i każdy musi się zgodzić na określoną kolejność.
ZAPRASZAMY DO REZERWACJI MIEJSCA I GRY
W przypadku jakichkolwiek pytań można pisać tutaj, na serwerze Discorda, bezpośrednio do członków ADMINISTRACJI lub w temacie PYTANIA I PROPOZYCJE