INFORMACJE PODSTAWOWE
Zapraszamy do rezerwacji miejsc w miocie postaci NPC w Klanie Gromu!
Rodzicami zostali Burzowa Noc i Mroźny Poranek. Mają 5 kociąt.
BURZOWA NOC
Wiek na koniec maja: 74 księżyce
Wygląd:
Burzowa Noc jest kocicą stosunkowo niewielką, o krótkim, szorstkawym w dotyku futerku, które jest mieszanką wielu barw. Wojowniczka jest burą szylkretką; jej prawa strona jest bardziej ruda, za wyjątkiem dwóch większych plam na boku i jednej na udzie, a lewa strona to w większości bura barwa, z rudym spływającym z grzbietu na bok i jedną podłużną rudą plamą. Ogon to mieszanina barw. Na burych częściach futerka kocicy pojawiają się czarne, wąskie pręgi, a na rudych – ciemnorude. Towarzyszy temu wszystkiemu biel, oblewająca mniej więcej połowę łap kocicy, jej brzuch, klatkę piersiową, szyję, a także pyszczek, na którym widać niewielką rudą plamkę z prawej strony nosa. Jej nos jest ciemnoróżowy, a oczy złote. Umaszczenie: bury szylkret tygrysio pręgowany z bielą na ok. 50% ciała Autor zdjęcia: Dorothea OLDANI |
Charakter:
Burzowa Noc zawsze była bardzo emocjonalną i ekspresywną, choć niekoniecznie mądrą kotką – a przynajmniej tak zapamiętała ją większość klanu. Działała impulsywnie, na bazie swoich chwilowych emocji, zarówno tych pozytywnych, jak i negatywnych; nieraz wyładowywała swój gniew na kimś, kto nawet nie nadepnął jej na odcisk, nieraz się obrażała na kogoś, kto nie dał jej tego, czego chciała, ale nieraz także pokazywała swoją pozytywną, radosną, nieco zwariowaną stronę. Zawsze była typem kota, który działa, a nie planuje. Była na tyle pewna siebie i naiwna zarazem, że sądziła, że nic złego się jej nie stanie, niezależnie od tego, na co wpadnie. Jak chciała się nauczyć pływać, to po prostu poszła prosić o nauki Rzeczniaków. Jak miała ochotę zniknąć na cały dzień i iść poza tereny klanu, to to robiła. Jak nie chciała iść na trening, a zamiast tego pobiegać ze swoim mistrzem na terenach… to potrafiła być na tyle urokliwa, żeby to osiągnąć. Mimo to nie była całkowitą egoistką; często pomagała klanowiczom, a nawet chciała zostać dobrą wojowniczką, jakoś przysłużyć się klanowi, chociaż nie była najlepsza w polowaniu i walce, ale… cóż, wydarzyły się różne zawirowania, aż Burzowa Łapa nie zniknęła z klanu.
Ciąża, depresja poporodowa i 14 księżyców spędzonych poza klanem zrobiły swoje. Burzowa Noc, choć wciąż ma w sobie tę charakterną, impulsywną i kapryśną nutkę, stała się o wiele bardziej dojrzała, pokorna i odpowiedzialna – za siebie, za swoje relacje z innymi, za własne kocięta, za klan… Już nie wyładowuje na innych swojego gniewu i frustracji, stała się bardziej opanowana i spokojna, choć może też się wydawać nieco… smutna w porównaniu do tego, jaka była kiedyś. Nie chce mówić o tym, co spotkało ją w czasie jej nieobecności, a rozmowy na temat błędów jej przeszłości sprawiają jej sporo bólu, jednak stara się pokazać innym, że się zmieniła, że teraz by ich nie popełniła, że teraz myślałaby o wiele więcej o innych, niż o sobie. Przychodzi jej do głowy mniej głupot, patrzy na świat i samą siebie bardziej realistycznie, a przede wszystkim chce nadrobić stracony czas i naprawić wyrządzone krzywdy.
Historia:
Córka Brzozowego Cienia i Nocnego Światła. Terminatorka Mroźnego Poranka.
W wieku 14 księżyców miała… cóż, wpadkę z Mroźnym Porankiem. Depresja poporodowa doprowadziła terminatorkę do częstych samotnych spacerów, a podczas jednego z nich, gdy jej kocięta miały 5 księżyców, z terenów klanu przepędziły ją psy. Powróciła dopiero w wieku 33 księżyców, 3 księżyce przed pożarem, jako kocica bardziej dojrzała i gotowa do wzięcia odpowiedzialności za wszystko, co zostawiła, włącznie z chwiejną wcześniej relacją ze swoim mistrzem.
Na wojowniczkę została mianowana krótko po urodzeniu swojego drugiego miotu, w wieku 47 księżyców, na Ceremonii IV.
OJCIEC
MROŹNY PORANEK
Wiek na koniec maja: 111 księżyców
Wygląd:
Jest masywnym, jasno ubarwionym kocurem o długiej, zadbanej sierści. Duża część jego futra jest niemalże biała, ale widoczny jest także kremowy nalot, szczególnie widoczny na głowie, łapach i ogonie kocura. Śnieżnobiałe za to są palce i stopy kocura. Najbardziej charakterystyczną cechą Mroźnego Poranka są niewielkie, oklapnięte uszy, a także duże, okrągłe bursztynowe oczy, co sprawia, że wojownik przypomina sowę. Umaszczenie: kremowy dymny z małą ilością białych znaczeń Autor zdjęcia: Marina Shakhmametieva |
Charakter:
Przez wielu Mroźny Poranek może być uznany za wzorowego wojownika. Jest spokojnym kocurem, który w odpowiednich proporcjach łączy rozsądek, ambicję, lojalność wobec klanu, empatię i znajomość własnych słabych i mocnych stron. Panuje nad swoimi emocjami, ale nie w taki sposób, z jakiego znany jest Trzmiela Gwiazda: wojownik nie zdusza swoich emocji, jedynie nie działa pod ich wpływem i wyraża je w sposób, który nie rani innych. Jest bardzo spostrzegawczym obserwatorem i zazwyczaj ma wyważoną, nie nazbyt skrajną, opinię na temat każdego wydarzenia w klanie, ale z reguły zachowuje je dla siebie.
W obyciu jest, można by powiedzieć, sympatyczny i ciepły. Nie należy ani do bardzo towarzyskich, wręcz wtrącających się w czyjeś sprawy typów, ani do tych unikających innych; jest po prostu otwarty na rozmowy z każdym, chociaż z reguły aktywnie szuka towarzystwa jedynie swoich bliskich przyjaciół i rodziny. Jest gotów każdego wysłuchać, a nawet doradzić w jakiejś trudnej sytuacji, choć to tylko wtedy, gdy zostanie wprost zapytany. A jeżeli o rodzinę chodzi, to jest kotem bardzo rodzinnym, co niektórych może dziwić, gdyż bardzo szybko stracił dwójkę rodziców i mogłoby się wydawać, że nie będzie miał od kogo się tego nauczyć. Przed Burzową Łapą nigdy się nie zakochał w żadnej kotce ani kocurze, dlatego z jednej strony był zdziwiony, z drugiej… nieco oburzony samym sobą, gdyż według niego było to bardzo niestosowne, by jako dużo starszy kot i na dodatek mistrz kocicy obdarzył ją takimi uczuciami. Być może gdyby nie to, że w pewnym momencie jego relacja z terminatorką wykroczyła poza wspólne treningi i stała się przyjaźnią, to Mroźny Poranek nigdy nie zdecydowałby się na zakomunikowanie swoich uczuć. Zdecydowanie można go nazwać dobrym partnerem i ojcem; jest kotem opiekuńczym, troskliwym i gotowym do poświęceń, a także kompromisów. Choć jest zwolennikiem ustalania pewnych zasad, to nie forsuje ich na siłę i jest gotowy do wykazania zrozumienia, gdy komuś nie uda się ich trzymać – chociaż to tylko do pewnego momentu, gdy jego cierpliwość się wyczerpie. Wtedy potrafi być bardzo stanowczy i zdecydowany.
Historia:
Syn Buropręgiego i Jasnego Promienia (córka samotników, została za młodu przygarnięta do klanu). Oboje zostali zabici przez psy niedługo po ceremonii ich kociąt na terminatorów. Terminator Borsuczej Gwiazdy.
Na Zebraniu II został wybrany na Zastępcę Kruczej Gwiazdy.
HISTORIA PARY I MIOTU
Zobacz historię poprzedniego miotu pary.
Pierwszy miot Burzowej Nocy i Mroźnej Łapy był absolutnie nieplanowany, a jego skutki – dość opłakane. Depresja poporodowa młodej wówczas kotki doprowadziła ją do ucieczki z klanu i porzucenia rodziny, a po zaledwie kilkunastu księżycach wszystkie kocięta zmarły lub zaginęły, o czym Burza dowiedziała się dopiero później, kiedy wreszcie miała odwagę do tego, by się zmienić i powrócić.
Drugi miot tym razem był planowany, i matka podeszła do niego o wiele spokojniej. Miała większe doświadczenie, była starsza, zmieniła się – poradziła sobie o wiele lepiej, niż przy pierwszym miocie, i faktycznie wypełniła swoje postanowienie, a także obietnicę wobec kociąt, że będzie obecna w ich życiu i będzie ich chronić. Niestety, rodzice nie byli w stanie uchronić młodych przed wszystkim, w tym przed brakiem rozsądku, który nieraz popycha młode koty do samotnych spacerków z tragicznym końcem. Jaskier zaginął za młodu, nie zostawszy nawet terminatorem, Brzozowa Kora zmarła, Jaśminowa Łapa zniknęła, podobnie jak Złota Łapa, i nikt nie wiedział, co się z nimi stało, bo może ta dwójka umarła blisko terenów klanu, a Klan Gromu nie miał o tym pojęcia. Dorosłości w klanie doczekała więc jedynie Owcza Łapa, terminatorka medyka.
Mroźny Poranek nie robił się wcale młodszy, wręcz przeciwnie – wiedział, że zostało mu kilkanaście, może kilkadziesiąt księżyców życia, jeśli będzie miał szczęście. Mimo upływu czasu i niefortunnych wydarzeń w rodzinie, para wciąż była sobie bardzo bliska, i zarówno byłego Zastępcę, jak i jego partnerkę, strasznie przygnębiała myśl, że Owieczka miałaby któregoś dnia zostać sama jak palec, bez rodziny, w końcu własnej jako medyczka również nie założy… jednak czy powinni decydować się na kocięta ze świadomością, że te najpóźniej w wieku dwudziestu kilku księżyców stracą ojca? Nie wiedzieli. Wiedzieli jednak, że gdyby urodziły się im kocięta, to zrobią wszystko, by je dobrze wychować, by były szczęśliwe, i by miały chociaż kilkadziesiąt księżyców z matką… więc zaczęli próbować, mając z tyłu głowy myśl, że jeśli ponowne rodzicielstwo nie jest im przeznaczone, to Burzowa Noc po prostu nie zajdzie w ciążę.
Ale jednak się udało. Na początku oboje podeszli do tego ostrożnie, jakby nie do końca wierzyli, że będzie im dane raz jeszcze zostać rodzicami, ale wkrótce oboje zaczęli niczym młodzi terminatorzy się po prostu cieszyć z powiększenia rodziny. Oboje obiecali sobie, że będą wobec kociąt opiekuńczy i wspierający, choć z nutką pewnej spokojnej stanowczości. W Burzy na próżno szukać kocicy, którą była kiedyś – jest bardzo cierpliwa wobec kociąt, empatyczna i ciepła. Poza tym, że dalej wpajają swoim kociakom te same wartości, czyli lojalność wobec klanu, miłość wobec rodziny i ogólnie bycie dobrymi kotami, a nie tylko dobrymi wojownikami, to tym razem oboje też chętniej dzielą się opowieściami o poprzednich miotach z najmłodszymi członkami rodziny.
INFORMACJE NA TEMAT KOCIĄT
W momencie pojawienia się miotu kocięta mają 1 księżyc, zaczynają wychodzić z kociarni, poznawać obóz i koty i uczyć się o otaczającym je świecie. Na koniec maja kocięta będą w wieku 3 księżyców.
Zgodnie z zasadami genetyki kocię może mieć jedno z wymienionych umaszczeń:
• czarny jednolity, czarny dymny, czarny pręgowany (bury), czarny srebrny pręgowany, czarny srebrny szynszylowy/cieniowany;
• niebieski jednolity, niebieski dymny, niebieski pręgowany, niebieski srebrny pręgowany, niebieski srebrny szynszylowy/cieniowany;
• rudy, rudy dymny, rudy srebrny pręgowany, rudy srebrny szynszylowy/cieniowany;
• kremowy, kremowy dymny, kremowy srebrny pręgowany, kremowy srebrny szynszylowy/cieniowany;
• czarny szylkret jednolity, czarny szylkret dymny, czarny szylkret pręgowany, czarny szylkret srebrny pręgowany, czarny szylkret srebrny szynszylowy/cieniowany;
• niebieski szylkret jednolity, niebieski szylkret dymny, niebieski szylkret pręgowany, niebieski szylkret srebrny pręgowany, niebieski szylkret srebrny szynszylowy/cieniowany;
• koty pręgowane mogą mieć jeden z następujących wzorów pręgowania: klasyczne, tygrysie, cętkowane, ticked;
• kocięta mogą być pozbawione bieli, lub mieć białe znaczenia pokrywające pomiędzy 1 a 100% powierzchni ich ciała, lub być całe białe.
Przykłady tych umaszczeń można znaleźć w ALBUMIE KOCICH UMASZCZEŃ.
Kocięta mogą być krótkowłose lub długowłose.
Dodatkowo dowolna ilość kociąt w tym miocie może mieć oklapnięte uszy (w rzeczywistości charakterystyczne dla rasy szkocki fold). Wszystkie kocięta rodzą się z prostymi, normalnymi uszami, ale u kotów z tą mutacją w wieku ok. księżyca końcówki uszu zaczynają opadać. Powstające zagięcie kształtuje się w pełni w wieku około 3 księżyców.
WYTYCZNE DO PISANIA KARTY POSTACI
Po zarezerwowaniu miejsca w miocie (należy napisać w tym temacie wiadomość) każdy chętny ma tydzień na napisanie Karty Postaci. Należy w tym celu wypełnić FORMULARZ KARTY POSTACI. Dodatkowo pamiętaj o umieszczeniu linku do gotowej Karty Postaci w profilu i uzupełnieniu wszystkich pół profilu dotyczących swojej postaci.
W historii postaci należy zawrzeć:
• informację o narodzinach w Klanie Gromu,
• imiona rodziców: Burzowa Noc i Mroźny Poranek,
• imiona rodzeństwa z pierwszego miotu rodziców, opcjonalnie również co się z nimi stało: Poranna Mżawka [NPC] i Gradowa Łapa [NPC] - zaginęli, Deszczowa Łapa [NPC] i Promienna Łapa [NPC] - zmarli,
• imiona rodzeństwa z drugiego miotu rodziców, opcjonalnie również co się z nimi stało: Owcza Łapa – żyje w klanie, Jaskier i Złota Łapa – zaginęli, Jaśminowa Łapa i Brzozowa Kora – zmarły, przy czym Klan Gromu nie wie o śmierci Jaśminowej Łapy,
• ilość kociąt w miocie (5)/ilość rodzeństwa (4) i imiona zaakceptowanych już postaci z rodzeństwa.
Polecamy zapoznanie się z PORADNIKIEM DLA POCZĄTKUJĄCYCH i PORADNIKIEM TWORZENIA POSTACI.
LISTA CHĘTNYCH
• Wiatr. - KP zaakceptowana
•
• Firletka - KP zaakceptowana
•
• Możylinek - KP zaakceptowana
Kolejność zgłoszeń nie wyznacza kolejności narodzin kociąt! Jeżeli w ogóle chcecie ją określać, co nie jest obowiązkowe, cały miot musi się dogadać i każdy musi się zgodzić na określoną kolejność.
ZAPRASZAMY DO REZERWACJI MIEJSCA I GRY
W przypadku jakichkolwiek pytań można pisać tutaj, na serwerze Discorda, bezpośrednio do członków ADMINISTRACJI lub w temacie PYTANIA I PROPOZYCJE