INFORMACJE PODSTAWOWE
Zapraszamy do rezerwacji miejsc w miocie postaci NPC w Klanie Rzeki!
Rodzicami zostali Suchy Nos i Kruchy Pazur. Mają 5 kociąt.
MATKA
SUCHY NOS
Wiek na koniec czerwca: 86 księżyców
Wygląd:
Wysoka, szczupła i atletycznie zbudowana kotka o krótkiej rudo-białej sierści. Na rudych plamach, które znajdują się na pyszczku, grzbiecie i ogonie kocicy widać ciemnorude tygrysie pręgi. Suchy Nos może pochwalić się lekkim, skocznym krokiem, wyćwiczonymi mięśniami i zgrabną sylwetką. Ma kształtny pyszczek, krótką kufę zakończoną ciemno-różowym nosem, trójkątne uszy i blado zielono-żółte ślepia. Posiada charakterystyczną bliznę, albowiem oderwany płat skóry na karku po nieprzyjemnym spotkaniu lisa jako terminatorka. Umaszczenie: rudy tygrysio pręgowany z bielą powyżej 50% Autor zdjęcia: علي الحسين |
Charakter:
Jeszcze za czasów młodości w Klanie Cienia była znana ze swojego opryskliwego charakteru i tego, że nie przywiązywała zbyt dużej wagi do obowiązków czy klanu. Tak naprawdę tylko kreowała się na taką, gdyż pod tą skorupą była niepoprawną marzycielką i lekkoduchem. Jej dwojaka natura mogła wynikać z braku akceptacji samej siebie, bowiem od maleńkości czuła, że nie darzy swojego klanu tak silną więzią jak inni, a co usiłował wpoić jej ojciec. Poza tym nie należała do kotów zbyt ogarniętych, łatwo było jej coś wmówić, chociaż później w milczeniu pluła sobie o to w brodę. Z wiekiem jednak zaakceptowała się i wybuchowa mieszanka jej charakteru się ustabilizowała. Teraz jest trzeźwo myślącą, pewną siebie i bezpośrednią kocicą, która wie czego chce od życia, potrafi to wyartykułować i merytorycznie uzasadnić, jednocześnie jednak nie dąży do konfliktów czy naruszenia granic drugiego kota. Jest również przyjemną rozmówczynią, która potrafi zarówno dobrze doradzić, jak i pożartować. Po tylu księżycach zrozumiała, jak ważne są dla niej klan, a także założona z Kruchym rodzina, i bardzo się angażuje zarówno w wychowanie kociąt, jak i codzienne obowiązki.
Historia:
Córka Żółtego Liścia i Krzykliwej Sójki, terminatorka Ostrego Szponu, oraz chwilowa mistrzyni Kąsającej Łapy. Już w wieku terminatorskim zaprzyjaźniła się, a później związała z samotnikiem imieniem Kruchy. Chwilę przed swoim możliwym mianowaniem, Sucha na treningu napotkała lisa, który postawił paskudną bliznę na karku. Opuściła klan około 5 księżyców przed pożarem po namowie Kruchego, już jako wojowniczka. Razem z nim zamieszkała na Osiedlu, dzięki czemu udało jej się uniknąć pożaru. Kilka księżycy po tym jak klany opuściły stare tereny, Suchy Nos wraz z partnerem podjęli decyzje o ich odnalezieniu, dlatego też opuścili osiedle i ruszyli na poszukiwania klanów. Po długiej i wyczerpującej wędrówce dostali się w okolice Doliny, gdzie dowiedzieli się o klanach, których szukali.
OJCIEC
KRUCHY PAZUR
Wiek na koniec czerwca: 91 księżyców
Wygląd:
Tęgi, średniej wielkości kocur o krótkiej i szorstkiej sierści w kolorze popielatego niebieskiego na której nie ma widocznego pręgowania. Nie wyróżnia się niczym szczególnym. Pomimo lekkiej nadwagi, ma wyćwiczone mięśnie i nie ma problemów z walką czy szybkim przemieszczaniem. Posiada nieco krótszy pysk, garbatą kufę i blado żółte ślepia w kształcie migdała. Ma dwie widoczne blizny na tylnej, lewej łapie po walce z innym samotnikiem. Umaszczenie: niebieski Autor zdjęcia: Alan Evans |
Charakter:
Obdarzony niezwykłą charyzmą kocur, o niepoprawnym poczuciu humoru. Niegdyś nie lubił być gdzieś zbyt długo, nie lubił zobowiązań ani zasad, gdyż uważał je za "ograniczenia", których jego wolny duch nie mógł znieść. Z czasem jednak uspokoił się i nieco rozleniwił, nie tracąc jednak przy tym swojej charyzmy, poczucia humoru czy po prostu siebie samego. Kruchego można więc opisać jako znacznie spokojniejszego i otwartego kocura, który zamiast odrzucać wszelakie nakazy i zasady, przy pomocy swojej partnerki stara się je zrozumieć. Jakaś dawna buta i chytrość w nim pozostała, jednak widocznie stara się zmienić i spróbować innego życia jakie zaoferowała mu Sucha.
Historia:
Jeden z pięciu synów dwójki nieznanych samotników. Urodził się na starych terenach w Siedlisku Dwunożnych. Gdy poznał Suchy Nos, ta była jeszcze terminatorką. Ta szybko wpadła mu w oko i nim się obejrzał, zadurzył się w niej po same końcówki uszu, a po jej ceremonii udało mu się ją namówić, by zamieszkała wraz z nim na Osiedlu. Po pożarze i ucieczce klanów, przez długi czas niechętnie zapatrywał się na opuszczenie miejsca, które było dla niego domem, jednak z miłości do partnerki i przez jej tęsknotę do życia w klanie zgodził się, by wyruszyć w daleką podróż.
HISTORIA PARY I MIOTU
Zobacz historię poprzedniego miotu pary.
Od przyjęcia Suchego Nosa i Kruchego Pazura do Klanu Rzeki zdążyło minąć wiele księżyców. Poznali najlepsze, jak i najgorsze strony zarówno życia w klanie… jak i rodzicielstwa, bowiem część kociąt, które urodziły się niedługo po ich dołączeniu do Rzeki, zaginęła lub nawet zmarła, osnuwając rodziców żałobą. Chociaż w międzyczasie mieli kryzysy i wątpliwości, to odnaleźli się w Klanie Rzeki, a z ich pierwszego miotu w klanie pozostał Medyk, Ryczący Niedźwiedź, i dwójka wojowników: Trzcinowy Brzeg i Rybia Ość… co, po pogodzeniu się z utratą reszty kociąt musieli przyznać, nie było takim złym wynikiem, biorąc pod uwagę, jak często część czy większość miotów znikała lub wręcz umierała nawet przed zostaniem terminatorami, co dopiero wojownikami.
I właściwie to nie planowali powiększać rodziny. Czasem sobie z tego żartowali, ale to były tylko luźne, niewiele znaczące gadki… jednak po czasie Sucha zaczęła przebąkiwać o tym bardziej na serio. Kruchy Pazur nie łapał jednak jej sugestii i dopiero kiedy jego partnerka wprost mu wyartykułowała, że chciałaby mieć jeszcze kocięta, ten zaczął się zastanawiać. Początkowo zareagował oporem; są dość starzy, myślał, że to tak nie na serio, i tak dalej, ale szybko się otworzył i zmienił zdanie, widząc, jak Suchej na tym zależy. Poza tym… było coś przyjemnego w myśli o powtórnym rodzicielstwie, zwłaszcza że teraz byłoby to zaplanowane i celowe.
Jednak i tak, zanim faktycznie zdecydowali się na spróbowanie, minęło jeszcze nieco czasu, i dopiero później brzuch Suchego Nosa się zaokrąglił. I tym razem pokazują kociętom dużo miłości i opieki, jednocześnie unikając nadopiekuńczości i niepotrzebnej presji. Tym razem jednak chcą się ustrzec przed pewnymi sytuacjami, więc podkreślają rolę bezpieczeństwa i uważania na siebie (by kocięta nie zaginęły lub nie zmarły), a także rolę dbania o rodziny i wprowadzają większą dyscyplinę, nie chcąc powtórki z ceremonii poprzedniego miotu czy innych nieprzyjemnych sytuacji między rodzeństwem.
INFORMACJE NA TEMAT KOCIĄT
W momencie pojawienia się miotu kocięta mają 1 księżyc, zaczynają wychodzić z kociarni, poznawać obóz i koty i uczyć się o otaczającym je świecie. Na koniec czerwca kocięta będą w wieku 3 księżyców.
Zgodnie z zasadami genetyki kocię może mieć jedno z wymienionych umaszczeń:
• czarny jednolity, czarny pręgowany (bury);
• niebieski jednolity, niebieski pręgowany;
• czekoladowy jednolity, czekoladowy pręgowany;
• liliowy jednolity, liliowy pręgowany;
• rudy;
• kremowy;
• czarny szylkret jednolity, czarny szylkret pręgowany;
• niebieski szylkret jednolity, niebieski szylkret pręgowany;
• czekoladowy szylkret jednolity, czekoladowy szylkret pręgowany;
• liliowy szylkret jednolity, liliowy szylkret pręgowany;
• koty pręgowane mogą mieć jeden z następujących wzorów pręgowania: klasyczne, tygrysie;
• dodatkowo kocięta muszą mieć białe znaczenia pokrywające pomiędzy 1 a 50% powierzchni ich ciała.
Przykłady tych umaszczeń można znaleźć w ALBUMIE KOCICH UMASZCZEŃ.
Kocięta mogą być krótkowłose lub długowłose.
Dodatkowo w tym miocie dopuszczalne jest stworzenie jednej postaci ze spontaniczną mutacją. Oznacza to, że mógł się urodzić w nim kociak z jedną z poniższych mutacji: kręcone futerko, wywinięte uszy, oklapnięte uszy, skrócony ogon (lub jego brak), polidaktylia, lykoi, munchkin, deresz, karpati. Więcej na temat tych mutacji można znaleźć TUTAJ.
Aby móc stworzyć taką postać, należy zgłosić taką chęć w poście z rezerwacją miejsca w miocie. Obowiązuje zasada kto pierwszy, ten lepszy.
WYTYCZNE DO PISANIA KARTY POSTACI
Po zarezerwowaniu miejsca w miocie (należy napisać w tym temacie wiadomość) każdy chętny ma tydzień na napisanie Karty Postaci. Należy w tym celu wypełnić FORMULARZ KARTY POSTACI. Dodatkowo pamiętaj o umieszczeniu linku do gotowej Karty Postaci w profilu i uzupełnieniu wszystkich pół profilu dotyczących swojej postaci.
W historii postaci należy zawrzeć:
• informację o narodzinach w Klanie Rzeki,
• imiona rodziców: Suchy Nos i Kruchy Pazur,
• imiona rodzeństwa z pierwszego miotu rodziców, opcjonalnie również co się z nimi stało: Ryczący Niedźwiedź, Rybia Ość i Trzcinowy Brzeg - żyją w klanie, Uszata Łapa i Czyżykowa Łapa - zaginęli, Psia Łapa, Wrzeszcząca Łapa i Zwiewna Łapa - zmarli,
• ilość kociąt w miocie (5)/ilość rodzeństwa (4) i imiona zaakceptowanych już postaci z rodzeństwa.
Polecamy zapoznanie się z PORADNIKIEM DLA POCZĄTKUJĄCYCH i PORADNIKIEM TWORZENIA POSTACI.
LISTA CHĘTNYCH
• Skwar - KP zaakceptowana
• Świetlik - KP zaakceptowana
• Muszelka - KP zaakceptowana
• Mgiełka - KP zaakceptowana
• Szyszka - KP zaakceptowana
Kolejność zgłoszeń nie wyznacza kolejności narodzin kociąt! Jeżeli w ogóle chcecie ją określać, co nie jest obowiązkowe, cały miot musi się dogadać i każdy musi się zgodzić na określoną kolejność.
ZAPRASZAMY DO REZERWACJI MIEJSCA I GRY
W przypadku jakichkolwiek pytań można pisać tutaj, na serwerze Discorda, bezpośrednio do członków ADMINISTRACJI lub w temacie PYTANIA I PROPOZYCJE