IndeksIndeks  SzukajSzukaj  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 :: 
Administracja
 :: Kompendium :: Grupy i postaci NPC
Klan Gromu
Czw 27 Sie 2020, 22:43
Światło Gwiazd
Światło Gwiazd
Grupa : Gwiezdny Klan
Płeć : kocur
Księżyce : nieskończone
Matka : srebrna skórka
Ojciec : gwiezdny pył
Wygląd : utkany z gwiazd
Multikonta : administracja
Liczba postów : 1269
Administracja
https://starlight.forumpolish.com
Klan Gromu

Klan Gromu FhC4T9H
Wokół Klanu Gromu praktycznie od zawsze krążą plotki, jakoby byli oni silnymi wojownikami, a do tego świetnymi łowcami. Ile w tym prawdy, a ile wygodnych dla Gromiaków pomówień – ciężko powiedzieć, chociaż faktycznie często cechują się nieco mocniejszą budową, a w treningach zazwyczaj stawiają na rozwijanie siły. Są też uważani za zaciekłych, odważnych i lojalnych, a czasami nawet za brutalnych… i niezbyt empatycznych, chociaż być może na to ostatnie ma wpływ postawa ich beznamiętnego, oschłego przywódcy, Trzmielej Gwiazdy.

Za panowania Borsuczej Gwiazdy Klan Gromu był bardzo liczny – tak liczny, że zachłanny, choć starzejący się już przywódca zaczął sobie ostrzyć zęby na tereny Klanu Wichru, a konkretniej Szumiące Drzewa, których skraj, Kosowe Gniazda, należał już do Gromu. Przez księżyce Borsucza Gwiazda prowokował Klan Wichru i ich zniedołężniałego przywódcę, Dymną Gwiazdę; wprost nakazywał swoim wojownikom polować w lesie leżącym po Wichrowej stronie granicy i nieraz sam się tam przechadzał, wdając się w bójki. Mimo to nigdy nie wypowiedział Wichrzakom otwartej wojny. Dymna Gwiazda, którego powoli dopadały starość, demencja i choroby, nie był w stanie zająć się tym problemem, a frustracja zarówno Wichrzaków, jak i Gromiaków, którzy mimo wszystko nie byli w stanie przejąć terenu na własność, rosła. W końcu jednak stary przywódca Wichru zmarł, a jego miejsce zajął Niedźwiedzia Gwiazda, który, mimo swojego pacyfistycznego podejścia, szybko zapowiedział Borsuczej Gwieździe, że jeżeli nie zaprzestanie swoich działań, ich klany spotkają się w wojnie, w której z wyprzedzeniem zapewnił sobie wsparcie Klanu Rzeki. Gdy Gromowi wojownicy się o tym dowiedzieli, duża ich część otwarcie sprzeciwiła się przywódcy, który zaczynał planować już bitwę, i koniec końców sytuacja się wyciszyła… tym bardziej że niedługo później Borsucza Gwiazda sam zmarł, a Milcząca Gwiazda nie była zainteresowana terenami Klanu Wichru i podsycaniem konfliktu na granicy. Klan Gromu miał w końcu własne problemy, w tym coraz częściej pojawiających się na terenach dwunogów z psami gończymi.

Przed pożarem klan Gromu zamieszkiwał trawiaste równiny, mniej więcej w połowie pokryte ogromnym Modrzewiowym Borem. Na terenach żyło dużo gryzoni i ptaków, szczególnie kuropatw, szpaków, srok i drozdów, ale zdarzały się także króliki i zające, na które z chęcią polowali co szybsi członkowie klanu. Jedną z naturalnych granic ich terenów wyznaczała rzeka Bystrzyca, należał do nich także jeden brzeg Rybiego Stawu. Klan Rzeki graniczył z Klanem Wichru – granica biegła w większości przez Szumiące Drzewa, a także trawiaste tereny na pograniczu – i Klanem Rzeki, gdzie granica biegła głównie po pojedynczych drzewach.

Dawny obóz Klanu Gromu znajdował się na Zacienionych Pagórkach, rzadko porośniętych drzewami i krzewami. Przywódca przemawiał z Suchej Gałęzi, czyli znajdującego się na centralnym pagórku drzewa przewróconego przez piorun, a jego legowisko znajdowało się w norze częściowo skrytej pod korzeniami owego drzewa: Głębokim Wykrocie. Pozostałe legowiska były dużymi norami, wykopanymi w ścianach pagórkach i osłoniętymi krzewami. Kociarnia (Głębina) i lecznica (Miodowa Dziupla) były wykopane w tym samym pagórku niedaleko siebie i łączył je wąski tunel, o którym pojęcie miał jedynie medyk i co ciekawsze kocięta. Wejście do legowiska wojowników znajdowało się blisko wejścia do obozu; było skryte za ciernistymi krzewami i nazywało się Jeżynowym Przejściem. Terminatorzy z kolei mieli legowisko w Chłodnej Norze, a starszyzna w Ciemnej Wyrwie.

Po ucieczce z dawnych terenów Klan Gromu osiadł na lesistych terenach u podnóża Orlich Szczytów, w zachodniej części Doliny Oka Gór. Ich ziemie dość mocno się wznoszą w stronę gór i wędrówka z niższych partii terenów, na przykład okolic Oka Gór i Gładkiej Tafli, której jeden brzeg zaanektowali, do wysoko położonego obozu we Wzburzonej Wodzie może sprawiać pewne problemy, ale przynajmniej dzięki temu terminatorzy i wojownicy mogą wzmacniać swoją kondycję i wytrzymałość. Część ich terenów jest podmokła, ale mimo to całkiem obfita w zwierzynę – głównie gryzonie, na przykład ryjówki.

Obóz Klanu Gromu znajduje się pod niewielką skarpą w środku lasu. Przez sam środek płynie Wzburzona Woda - strumień wypływający z zachodnich szczytów, który spadając ze skarpy tworzy mały wodospad. Tuż nad nim rośnie drzewo mające trzy funkcje. Znajdująca się w nim Wiewiórcza Dziupla służy jako legowisko przywódcy. Gruba gałąź, którą Gromiacy nazwali Liściastym Konarem, to miejsce, z którego przywódca zwołuje klan na ceremonie i zebrania. Wreszcie pod korzeniami drzewa znajduje się obszerna Korzenna Nora, służąca jako legowisko starszyzny i lecznica. Wszystko to znajduje się na lewym brzegu Wzburzonej Wody - zaś na prawym, na który można przeskoczyć bądź przejść przez Kładkę, jest cała reszta legowisk. Na samym środku prawego brzegu można znaleźć stos zwierzyny, czyli Kamienny Krąg. Najbardziej po prawej znajduje się legowisko terminatorów, Drzewna Mordka, którego wejście stanowią dwa zrośnięte ze sobą drzewa. Tuż po lewej od niego widać skupisko krzaków, Gęsty Busz, który jest kociarnią. Najbliżej Wzburzonej Wody znajduje się legowisko wojowników, znane też jako Głębokie Tunele, czyli nora wykopana w ścianie skarpy. Obóz ma dwa wyjścia: od strony skarpy, gdzie należy się wspiąć, lub przez chaszcze naprzeciwko wodospadu, które zapewniają bezpieczeństwo i prywatność Gromiakom. Cały obóz jest lekko nachylony w dół, na skutek czego woda spływa niżej i nie zalewa obozu.



Ostatnio zmieniony przez Światło Gwiazd dnia Czw 03 Wrz 2020, 00:44, w całości zmieniany 2 razy
Re: Klan Gromu
Czw 27 Sie 2020, 22:45
Światło Gwiazd
Światło Gwiazd
Grupa : Gwiezdny Klan
Płeć : kocur
Księżyce : nieskończone
Matka : srebrna skórka
Ojciec : gwiezdny pył
Wygląd : utkany z gwiazd
Multikonta : administracja
Liczba postów : 1269
Administracja
https://starlight.forumpolish.com
Klan Gromu

Klan Gromu FhC4T9H
Skrócona lista ważnych postaci z Klanu Gromu

  • Rozżarzona Gwiazda (Rozżarzony Krok) - obecny przywódca Klanu Gromu, następca Kruczej Gwiazdy. Syn Trzaskającego Mrozu i Słonecznego Blasku, terminator Trzaskającego Mrozu, mistrz Morelowej Łapy, Pomarańczowej Łapy, Cienistej Łapy, Rozświetlonej Łapy, Kaczej Łapy, Babkowej Łapy, Brzozowej Kory, Mewiego Krzyku, Ważkowej Łapy, Koźlorogiego, Pszczelej Łapy, Tęczowej Chmury, Błyszczącej Łapy i Lwiej Łapy. Został zastępcą na 22 księżyce po pożarze po tym, jak Mroźny Poranek przeszedł do starszyzny. Został przywódcą ok. 32 księżyce po pożarze po rezygnacji Kruczej Gwiazdy (Kruczego Cienia).

  • Nasięźrzałowa Noc - obecny zastępca Klanu Gromu. Syn Ogórkowowąsego i Mętnej Kałuży, terminator Wężowej Łuski, Ślimaczego Śladu i Mętnej Kałuży, mistrz Baraniej Łapy, Błotnistej Łapy, Sokolego Skrzydła i Sosnowej Łapy. Został zastępcą na ok. 32 księżyce po pożarze.

  • Lodowy Potok - obecny medyk Klanu Gromu. Syn Sokolego Krzyku i Zielonej Ropuchy, terminator Traszkowego Języka, mistrz Morelowej Łapy i Owczej Łapy. Został medykiem na 11 księżyców przed pożarem.

  • Owcza Łapa - obecna terminatorka medyka Klanu Gromu. Córka Mroźnego Poranka i Burzowej Nocy, terminatorka Lodowego Potoku.


POSTACI NPC

Zobacz LISTĘ SESJI Z NPC.
  • Roztrzaskana Tafla [NPC] - wojowniczka. Córka Trzaskającego Mrozu i Słonecznego Blasku, terminatorka Trzmielej Gwiazdy, mistrzyni Jagodowej Łapy, Rumiankowej Łapy, Pokrzywowej Łapy, Foczej Łapy, Mirabelkowej Łapy, Rogatej Łapy i Ślimaczego Śladu, partnerka Kruczej Gwiazdy. Od września 2021 jest postacią NPC.

  • Mroźny Poranek [NPC] - starszy, dawny zastępca klanu Gromu. Syn Buropręgiego i Jasnego Promienia (córka samotników, została za młodu przygarnięta do klanu), terminator Borsuczej Gwiazdy, mistrz i partner Burzowej Nocy. Zrezygnował z bycia zastępcą i przeszedł do starszyzny 22 księżyce po pożarze.
  • Burzowa Noc [NPC] - wojowniczka. Córka Brzozowego Cienia i Nocnego Światła, terminatorka i partnerka Mroźnego Poranka.

  • Falująca Trawa [NPC] - wojownik. Syn Dumnego Pyska i Łasiczego Pisku, terminator Trzmielej Gwiazdy.
  • Żmijowy Syk [NPC] - wojowniczka. Córka nieznanego z imienia wojownika z Klanu Rzeki i Fiołkowego Płatka, terminatorka Trzmielej Gwiazdy.

  • Świszczący Nos [NPC] - wojownik. Syn Gorącego Piasku i Gruszkowej Skórki, kuzyn i terminator Milczącej Gwiazdy, mistrz m.in. Małej Mrówki i partner tejże.
  • Mała Mrówka [NPC] - wojowniczka. Córka Węglowego Okrucha i Białej Chmury. Terminatorka i partnerka Świszczącego Nosa.

  • Ogórkowowąsy [NPC] - wojownik. Syn Trzaskającego Mrozu i Słonecznego Blasku, terminator Świszczącego Nosa, partner Mętnej Kałuży.
  • Mętna Kałuża [NPC] - wojowniczka. Córka Zielonego Wzgórza i Liściastej Sadzawki, terminatorka Milczącej Gwiazdy, partnerka Ogórkowowąsego.

  • Puszczykowy Lot [NPC] - wojownik. Syn Kąsającego Wilka i Jasnego Kwiatu, daleki kuzyn Jeżynowego Kolca, terminator Dumnego Pyska, partner Dzikiej Róży.
  • Dzika Róża [NPC] - wojowniczka. Córka Lśniącego Pazura i Drobnego Listka, kuzynka Traszkowego Języka i Milczącej Gwiazdy, terminatorka Trzaskającego Mrozu, partnerka Puszczykowego Lotu.

  • Mniszkowy Płatek [NPC] - wojownik. Syn Gawroniego Śpiewu i Pochmurnego Futra, terminator Dębowego Liścia, partner Miodowego Nosa.
  • Miodowy Nos [NPC] - wojowniczka. Córka Liściastej Gałązki i Wiewiórczej Dziupli, terminatorka Ciemnej Stopy, partnerka Mniszkowego Płatka.

  • Ślimaczy Ślad [NPC] - wojownik. Syn Ciemnej Stopy i Dębowego Liścia, Kruczej Gwiazdy i Roztrzaskanej Tafli, mistrz Cichej Łapy i Nasięźrzałowej Łapy.

  • Kruk (Kruczy Cień, Krucza Gwiazda) [NPC] - były wojownik, były przywódca Klanu Gromu, następca Trzmielej Gwiazdy na tym stanowisko. Syn Wilka i Sarniej Skórki, terminator Dziczego Grzbietu, mistrz Zajęczego Brzucha, Ślimaczego Śladu i Mewiego Krzyku, partner Roztrzaskanej Tafli. Został zastępcą w trakcie wędrówki na nowe tereny, ok. ćwierć księżyca po pożarze. Przywódcą został po tym, jak 6 księżyców po pożarze Trzmiela Gwiazda zmarł. Od września 2021 jest postacią NPC. Ok. 32 księżyce po pożarze zrezygnował z bycia przywódcą. Po 41 księżycach po pożarze odszedł z Klanu Gromu.

  • Trzmiela Gwiazda (Trzmieli Pył) [NPC] - dziadek i poprzednik Kruczej Gwiazdy. Syn Łuskowatej Szyszki i Głuszcowego Krzyku, terminator i partner Jeżynowego Kolca, mistrz m.in. Falującej Trawy, Żmijowego Syku, Roztrzaskanej Tafli. Zmarł w wieku niecałych 74 księżyców we śnie 6 księżyców po pożarze.
  • Jeżynowy Kolec [NPC] - zmarła wojowniczka. Córka Jastrzębiopiórego i Sowiego Oka, terminatorka Głuszcowego Krzyku, partnerka Trzmielej Gwiazdy, mistrzyni m.in. Trzmielej Gwiazdy i Mroźnego Poranka. Zmarła w wieku 44 księżyców podczas samotnej walki z borsukiem.

  • Milcząca Gwiazda (Milcząca Mordka) [NPC] - poprzedniczka Trzmielej Gwiazdy. Córka Rysiego Pazura i Miodowej Polany, partnerka Łasiczego Pisku, mistrzyni m.in. Świszczącego Nosa i Mętnej Kałuży. Była przywódczynią 10 księżyców. Buro-biała, długowłosa kocica o zielonych ślepiach; małomówna, ale bardzo rozsądna, analityczna kocica, dbająca o klan i sprawiedliwość w nim. Zmarła rozszarpana przez psy gończe w wieku 68 księżyców.

  • Borsucza Gwiazda (Borsuczy Pazur) [NPC] - poprzednik Milczącej Gwiazdy. Syn samotnika i Małej Sadzawki, partner Rumiankowej Łąki, dziadek Falującej Trawy, mistrz m.in. Mroźnego Poranka. Czarno-biały, krótkowłosy, potężnie zbudowany kocur o niebieskich oczach; chciwy, brutalny kocur z obsesją na punkcie udowodnienia wszystkim, że jest tak dobrym Gromiakiem jak każdy inny wojownik, który nie ma w sobie krwi samotniczej. Niemalże doprowadził do wojny z Klanem Wichru. Zmarł ze starości w wieku 135 księżyców.

  • Dziczy Grzbiet [NPC] - poprzedniczka Kruczego Cienia na stanowisku zastępcy. Córka Trzmielej Gwiazdy i Jeżynowego Kolca, terminatorka Trzaskającego Mrozu, mistrzyni Kruczego Cienia. Krótkowłosa bura szylkretka pręgowana tygrysio z białymi, długimi skarpetkami i bielą na mordce. Bardzo przypominała swoją matkę i wielu mówiło, że to wręcz skóra z niej zdarta, sama zresztą starała się do niej upodobnić. Była sympatyczna, ale również narwana i wybuchowa. Łatwo było zaleźć jej za skórę, a na dodatek nie potrafiła okazywać pozytywnych emocji. Wszyscy znali ją jako lojalną wojowniczkę klanu, która skrupulatnie strzegła klanowych granic i podzielała poglądy matki na temat samotników. Bardzo zależało jej na szacunku klanowiczów. Zginęła w trakcie wędrówki na nowe tereny na zwiadzie, rozszarpana przez psy w wieku 44 księżyców, jak własna matka.

  • Traszkowy Język [NPC] - zmarły klanowy medyk. Syn Rysiego Pazura i Miodowej Polany, starszy brat Milczącej Gwiazdy. Mistrz Lodowego Potoku. Dał się poznać jako kocur pasywny, trochę mruk, często niemrawy, aczkolwiek również jako jeden z lepszych medyków. Dla swojego terminatora był wymagający i ostry. Miał długą, niebieską sierść z klasycznym pręgowaniem, a na świat spoglądał żółtymi oczami. Zmarł sześć księżyców przed pożarem, w wieku 132 księżyców, ze starości.



Ostatnio zmieniony przez Światło Gwiazd dnia Sro 20 Lip 2022, 14:05, w całości zmieniany 10 razy
Re: Klan Gromu
Czw 27 Sie 2020, 22:48
Światło Gwiazd
Światło Gwiazd
Grupa : Gwiezdny Klan
Płeć : kocur
Księżyce : nieskończone
Matka : srebrna skórka
Ojciec : gwiezdny pył
Wygląd : utkany z gwiazd
Multikonta : administracja
Liczba postów : 1269
Administracja
https://starlight.forumpolish.com
Roztrzaskana Tafla

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kotka
Partner: brak

Wygląd:
Trzask należy do tych kotów, których długa sierść przykrywa tak dużo, że można by się dać oszukać – można by sądzić, że pod całym tym futrem kryje się masywna, umięśniona, nadzwyczaj silna kocica, ale tak naprawdę wojowniczka jest przeciętnego wzrostu i dość drobnej budowy. Jej futerko jest najjaśniejsze na brodzie, szyi, kryzie, brzuchu i za łokciami – jest tam jasnokremowe. Najciemniejsze jest zaś na głowie i łapach, gdzie przybiera szarawo-brązową barwę, na której widać czarne pręgi. Stopy kocicy są z kolei czarne, podobnie jak w dużej mierze jej ogon, skąd spod czerni tylko lekko prześwituje szarość. Jeżeli zaś chodzi o grzbiet i boki kocicy, są one brązowawe z ciemniejszymi i jasnymi przebłyskami, na których słabo widać zarys klasycznych pręg. Nad ciemnoróżowym nosem, który jest otoczony czarną obwódką, znajduje się nieco cieplejsza, brązowawa plama. Na świat spogląda migdałowatymi oczami o intensywnie niebieskiej barwie, a jej trójkątne, zakończone tycimi pędzelkami uszy, bardzo często się poruszają. Jej wąsy są przeciętnej długości, są stosunkowo cienkie i nie rzucają się w oczy.
Porusza się zazwyczaj szybkim krokiem, ale często plączą się jej łapy i jest dość niezdarna. Jej największym mankamentem nie jest jednak to, a raczej feeria blizn na prawej części ciała. Najdłuższe i najbardziej liczne znajdują się na jej głowie, gdzie znaczą zarówno okolice prawego ucha, jak i czoło, okolice nosa, pysk i szczękę. Najbardziej widoczna jest jedna blizna pod okiem, druga pod uchem i trzecia przechodząca przez żuchwę do policzka. Są one słabo przykryte przez futro, w przeciwieństwie do niewidocznych blizn znaczących jej prawy bok, brzuch i łapy.

Umaszczenie: bury point klasycznie pręgowany
Autor zdjęcia: Oleksandra Romanyshyn

Charakter:
Zacznijmy od tego, że jest bardzo ciekawa świata – bardziej przypomina w tym kociaka, niż dorosłą wojowniczkę, bo jak chce coś zbadać, to nie zważa na nic uwagi, wyłącza rozsądek i ostrożność, po prostu próbuje osiągnąć swoje. Choć jest trochę bardziej inteligentna od swojego brata, Ogórkowowąsego, to jednak ma z nim kilka wspólnych cech. Jest bardzo przyjazna, lubi rozmawiać na wszelakie tematy i ma poczucie humoru. Przepada za bliskością z innymi kotami, nie ma żadnego problemu z dotykiem, ale jednocześnie… bardzo łatwo się peszy, gdy ktoś sam zainicjuje taki kontakt albo ją o to spyta – szczególnie przy kotach, które są dla niej atrakcyjne, a o to nietrudno, gdyż jest bardzo kochliwą osobą i łatwo jest zwrócić jej uwagę nie tylko wyglądem, ale i cechami charakteru czy samym faktem, że się da jej atencję. Zresztą, tak jak kotami, łatwo zachwyca się również otaczającą ją naturą. Z reguły jest optymistką i lekkoduchem, choć to dosyć zwodnicza, łatwo pękająca fasada – Trzask w środeczku jest wrażliwa i bardzo przeżywa każde swoje niepowodzenie, każdy nieprzyjemny komentarz i krzywe spojrzenie ze strony innych… i każdą wypowiedzianą przez siebie głupotę czy niewykorzystaną okazję do śmiesznej riposty. Z reguły nie pokazuje tego na zewnątrz, a przynajmniej się stara, ale jej serce nieraz przyspiesza, a w jej oczach stają łzy, gdy zda sobie sprawę, że ktoś za nią nie przepada albo powiedziała coś nieodpowiedniego, nie wspominając o tym, jak często nie może zasnąć w nocy, zastanawiając się nad tym, co się wydarzyło wcześniej. Jest lekko przewrażliwiona na punkcie swojego wyglądu; zdaje jej się, że wszyscy widzą w niej tylko brzydkie, poznaczone bliznami ciało, jednak w dużej mierze jest to jej wyobraźnia. Ma tendencję do uciekania od problemów niczym przerażone kocię, a także do odwlekania jakichkolwiek trudnych decyzji i czynów. Do tego empatyczna, obowiązkowa i pomocna z niej kocica, choć przy tym dość niezdarna. Nie brakuje jej też… naiwności. Zawsze bardziej martwi się o komfort i zdrowie innych, niż swoje, dlatego jeżeli ktoś zechciałby nią manipulować, to prawdopodobnie uświadomiłaby to sobie jako ostatnia z otoczenia.

Historia:
Córka Trzaskającego Mrozu i Słonecznego Blasku. Terminatorka Trzmielej Gwiazdy. Mistrzyni Jagodowej Łapy, Rumiankowej Łapy, Pokrzywowej Łapy, Foczej Łapy, Mirabelkowej Łapy, Rogatej Łapy i Ślimaczego Śladu.
Roztrzaskana Tafla została umieszczona w grupie postaci NPC przez gracza, który ją stworzył. Zobacz profil.

Potomstwo:
brak

Statystyki:
P: 7 | S: 23 | Z: 38 | Sz: 37 | O: 30 | HP: 190 | W: 130
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Psi węch
• Ostre kły
• Ciamajda
• Skradanie się: poziom 3
• Tropienie: poziom 3
• Wspinaczka: poziom 1
• Zielarstwo: poziom 1


Ostatnio zmieniony przez Światło Gwiazd dnia Sro 20 Lip 2022, 14:02, w całości zmieniany 12 razy
Re: Klan Gromu
Czw 27 Sie 2020, 22:55
Światło Gwiazd
Światło Gwiazd
Grupa : Gwiezdny Klan
Płeć : kocur
Księżyce : nieskończone
Matka : srebrna skórka
Ojciec : gwiezdny pył
Wygląd : utkany z gwiazd
Multikonta : administracja
Liczba postów : 1269
Administracja
https://starlight.forumpolish.com
Falująca Trawa

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kocur
Partner: Żmijowy Syk

Wygląd:
Jest w większości czarnym kocurem, z bielą niesymetrycznie rozlewającą się po jego łapach, głowie i pysku. Szyja i klatka piersiowa wojownika są białe, wewnętrzna część jego przednich łap tak samo, podobnie jak dolna część tylnych. Nad jego nosem znajduje się czarna plama, podobnie jak na samym nosie i żuchwie, podczas gdy reszta pyska jest biała; barwa ta sięga także na środku i z lewej strony aż do czoła. Falująca Trawa ma krótkie, szorstkie futro pokrywające drobną sylwetkę. Jego łeb osadzony jest na łabędziej szyi, a na nim samym znajdują się migdałowe, pomarańczowe oczy i trójkątne, lekko wyszczerbione od zewnątrz uszy. Ma długie łapy zakończone nieco większymi stopami i długi ogon.

Umaszczenie: czarny z bielą na ok. 1/3 ciała
Autor zdjęcia: Tolga Ahmetler

Charakter:
Falująca Trawa bez problemu wyłamuje się ze stereotypu Gromowego wojownika, który reprezentuje jego partnerka. Sam, czarno-biały kocur zaś należy do tych spokojnych, cichych i myślących dwa razy, zanim coś powie. Czasem przez to wychodzi na bardzo małomównego, bowiem nie zawsze znajdzie słowa, którymi dobrze byłoby się porozumieć z drugim kotem, a w otoczeniu tych wybuchowych woli jednak nie wszczynać niepotrzebnych konfliktów. W przeciwieństwie do swojej partnerki jest on uprzejmy oraz zdrowo oddany swojemu klanowi. Sumiennie wykonuje obowiązki, jednak… z umiarem. Odnalazł w swoim życiu balans, nie kieruje się wygórowanymi ambicjami, dlatego też jest opanowanym i wyluzowanym kocurem, którego nie bolą porażki czy inne niepowodzenia. Jego wadą na pewno jest to, że stosunkowo szybko odpuszcza w kłótniach słownych, jak już się w jakąś w ogóle wda! Nie zależy mu na konfliktach, i nie jest tajemnicą, że to właśnie on jest tym zdominowanym w związku ze Żmijowym Sykiem.

Historia:
Syn Dumnego Pyska i Łasiczego Pisku. Terminator Trzmielej Gwiazdy.

Potomstwo:
Pierwszy miot

Statystyki:
P: 7 | S: 30 | Z: 40 | Sz: 31 | O: 27 | HP: 200 | W: 120
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Cichy krok
• Wrażliwa skóra
• Łowienie ryb: poziom 1
• Skradanie się: poziom 3
• Tropienie: poziom 3
• Wspinaczka: poziom 2


Żmijowy Syk

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kotka
Partner: Falująca Trawa

Wygląd:
Żmijowy Syk do pięknych nie należy. Jest średniego wzrostu, ale nadrabia to masą i mięśniami; ma grube łapy i ciężki krok, więc do powabności i lekkości jej naprawdę daleko. Właściwie z budowy bardziej przypomina kocura niż kotkę. W większości jest bura - nieco jaśniejszy jest jej pysk, brzuch, szyja i klatka piersiowa - z intensywnym czarnym nalotem i czarną pręgą przechodzącą przez grzbiet i górną część ogona, ale można też dostrzec przebłyski rudości na jej grzbiecie, a także w postaci plamy za prawym uchem i na lewym udzie. Ma złotozielone, wiecznie zmrużone w pogardzie oczy. Nie dość, że jej chłodne ślepia jasno dają kotu do zrozumienia, że nie jest mile widziany, to wojowniczka posiada wieczny, niezadowolony grymas na pysku, z którego na dodatek z lewej strony wystaje jeden, nieco pożółkły, dolny kieł.

Umaszczenie: bury szylkret pręgowany ticked
Autor zdjęcia: Tolga Ahmetler

Charakter:
Tak jak imię kocicy wskazuje, nie należy ona do najmilszych czy po prostu uprzejmych. Pewna siebie, butna czy dominująca wręcz z niej sztuka, która nie da sobą pomiatać, a której ulubionym zajęciem są bitki na granicach czy z drapieżnikami. Jest opryskliwa i kapryśna, skłonna do reagowania gniewem gdy choćby najdrobniejsza rzecz nie idzie po jej myśli, a na dodatek bardzo pamiętliwa; łatwo jest się jej narazić, a trudno odzyskać jej sympatię i zaufanie. Rzadko kiedy wyraża emocje inne niż te negatywne, ze szczególnym wskazaniem na złość, ale na szczęście nie należy do bardzo towarzyskich kotów i częściej włóczy się po terenach, patrolując je, niż rozmawia z klanowiczami. Nie toleruje lenistwa, słabości i łamania zasad, zarówno u siebie, jak i innych, dba o dyscyplinę, ale mimo nieprzyjemnej otoczki nigdy nie zrobiłaby czegoś, co zaszkodziłoby jej klanowi i klanowiczom. Nie cierpi, gdy ktoś pyta ją o ojca: nigdy go nie poznała, zdecydowanie się odcięła od wszystkiego, co z nim związane, nawet od własnej matki, która pozwoliła sobie na poczęcie kociąt z kimś z innego klanu.

Historia:
Córka nieznanego z imienia wojownika z Klanu Rzeki i Fiołkowego Płatka. Terminatorka Trzmielej Gwiazdy.

Potomstwo:
Pierwszy miot

Statystyki:
P: 7 | S: 43 | Z: 27 | Sz: 21 | O: 37 | HP: 185 | W: 135
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Ostre pazury
• Twarda skóra
• Ciężki krok
• Skradanie się: poziom 3
• Tropienie: poziom 3
• Wspinaczka: poziom 2


Ostatnio zmieniony przez Światło Gwiazd dnia Wto 10 Lis 2020, 16:36, w całości zmieniany 2 razy
Re: Klan Gromu
Czw 27 Sie 2020, 23:02
Światło Gwiazd
Światło Gwiazd
Grupa : Gwiezdny Klan
Płeć : kocur
Księżyce : nieskończone
Matka : srebrna skórka
Ojciec : gwiezdny pył
Wygląd : utkany z gwiazd
Multikonta : administracja
Liczba postów : 1269
Administracja
https://starlight.forumpolish.com
Świszczący Nos

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kocur
Partner: Mała Mrówka

Wygląd:
Świszczący Nos to srebrny kocur, którego długą sierść pokrywają czarne klasyczne pręgi, z minimalną bielą na wszystkich czterech łapach oraz piersi i brodzie. Ma żółte oczy, spore trójkątne uszy zakończone frędzelkami i nieco garbaty, ceglany nos. Charakteryzuje go wysoka, smukła i nieco kanciasta sylwetka, przez co jego długie futro na piersi, brzuchu czy ogólnie grzbiecie i zadzie, praktycznie na nim wisi. Jest ono też nieco skołtunione na kudłatym, długim ogonie czy klatce piersiowej i brzuchu. Jego cechą charakterystyczną jest nieco krzywa końcówka ogona.

Umaszczenie: czarny srebrny klasycznie pręgowany z małą ilością białych znaczeń
Autor zdjęcia: Mike Anton

Charakter:
Jeżeli ktoś myślał, że Mała Mrówka pewnie zwiąże się z kocurem o silniejszym temperamencie niż ten jej - był w błędzie. Świst od swojej partnerki różni się tym, że wychodzi do kotów i próbuje jakoś przełamać lody, a że robi to w wyjątkowo głupkowaty sposób to już inna sprawa. Świszczący Nos usilnie chce sprawiać wrażenie wyluzowanego i otwartego kocura, przez co czasem wychodzi na dość natrętnego, chociaż cały klan Gromu wie, że to, co pokazuje, jest nieprawdą i przymyka na niego oko. Szybko się stresuje i bardzo łatwo go przestraszyć. Wystarczy zajść go od tyłu i dotknąć jego grzbietu, a Świszczący Nos zaraz padnie na ziemię przekonany, że zaatakował go borsuk. Jest zagubiony w kontaktach z drugim kotem, tym bardziej kotkami. Często plącze mu się język i... świszczy nos! Tak, jak kocur się stresuje, to wydaje cichy, świszczący dźwięk podczas oddychania, czemu zresztą zawdzięcza swoje imię. Jeżeli chcesz usłyszeć niezręczny żart - zapraszam do Świszczącego Nosa. Nie ma on zbyt wielu bliskich przyjaciół, jednak mimo swojej płochliwej natury jest raczej lubiany. Jego charakter robi prawdziwego fikołka kiedy w pobliżu pojawi się Mała Mrówka. W jej kierunku kocur jest nadto opiekuńczy i chroniłby ją nawet przed spadającym z drzewa listkiem! Gdy jakiś klanowicz nieodpowiednio zwróci się do jego partnerki, Świst gotów jest skoczyć na równe łapy i zasłonić kotkę własnym ciałem i powiedzieć przeciwnikowi coś bardzo niemiłego - do bójek raczej się nie nadaje, woli unikać przemocy i załatwiać sprawy słownie. To nie tak, że nie umie się dobrze bić… On zwyczajnie woli słowa.

Historia:
Syn Gorącego Piasku i Gruszkowej Skórki. Kuzyn i terminator Milczącej Gwiazdy.

Potomstwo:
Pierwszy miot

Statystyki:
P: 8 | S: 35 | Z: 32 | Sz: 44 | O: 29 | HP: 200 | W: 140
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Króliczy słuch
• Sokoli wzrok
• Ciamajda
• Skradanie się: poziom 2
• Tropienie: poziom 3
• Wspinaczka: poziom 3


Mała Mrówka

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Matka
Płeć: Kotka
Partner: Świszczący Nos

Wygląd:
Pulchna kocica o dość krępej budowie i średnim wzroście, której od najmłodszych księżyców nie wróżono zbyt pokaźnej postury, a i tak wyrosła na nieco większą, niż się wszyscy spodziewali. Jej boki i grzbiet są ciemnoczekoladowe; kolor ten pojawia się także na jej lewym ramieniu, a także szyi, głowie i brodzie, tworzy też małą kropkę na lewej przedniej łapie kocicy i obejmuje mniej więcej połowę tylnych łap. Jej krótkie, przylegające ściśle do ciała futerko ma także pojedyncze rude, ozdobione ledwo widocznymi tygrysimi pręgami plamy na grzbiecie, boku i ogonie, a także na środku i prawej stronie pyska. Biel za to pojawia się na jej lewej części pyska, szyi, klatce piersiowej i połowie łap. Na świat spogląda pomarańczowymi oczami w kształcie migdałów, a przy jej rudawym nosie pojawia się charakterystyczna czekoladowa plama. Czasem zadziera łeb do góry czy staje na palcach, by lepiej widzieć świat, szczególnie przy swoim wyższym partnerze.

Umaszczenie: czekoladowy szylkret (tygrysie pręgi na rudym) z bielą na ok. 1/3 ciała
Autor zdjęcia: @catteryvonborwee

Charakter:
Małej Mrówki nie trzeba długo opisywać, bo jedno słowo nadaje się do tego wręcz idealnie - nieśmiałość. Właśnie tak, partnerka Świszczącego Nosa jest tak nieśmiała, że mimo bycia już wojowniczką, praktycznie nie zna połowy kotów, z którymi dzieli obóz, albo nawet legowisko! Nie może pogodzić się z tym, że przez własne ograniczenia nie ma zbyt wielu znajomych, jednak mimo wielu okazji na ich pozyskanie: ulegała nagłemu stresowi i panice, przez co w swoich oczach wszystko psuła. Po czasie wielu nieudanych prób kontaktu najzwyczajniej w świecie sobie odpuściła i żyła własnym, spokojnym życie unikając przy tym konfliktów i innych nieprzyjemnych sytuacji. Mała Mrówka należy do kocic skrytych i małomównych, więc niewiele kotów wie o niej coś więcej niż jej imię - czekoladowo-biała po prostu jest zagubiona i nie potrafi odpowiednio rozmawiać z kotami, co jeszcze bardziej ją blokuje. Unika zatłoczonych miejsc w obozie - woli własne towarzystwo bądź takie składające się z kociąt, które wręcz ubóstwia! Tylko przy nich nagle zapomina o swojej blokadzie, bawi się z nimi, jak nikt nie patrzy, opowiada bajki... To jednak jest zarezerwowane tylko dla kociąt, bo gdy Mrówka tylko zjawia się w towarzystwie kotów w swoim wieku bądź starszych, jej swoboda zanika, a ona sama staje się wyjątkowo niekomfortowa i zagubiona. Ukojenie w takiej sytuacji znajduje tylko u boku swojego partnera.

Historia:
Córka Węglowego Okrucha i Białej Chmury. Terminatorka Świszczącego Nosa.

Potomstwo:
Pierwszy miot

Statystyki:
P: 7 | S: 23 | Z: 39 | Sz: 38 | O: 28 | HP: 200 | W: 120
MP: 3

Cechy i umiejętności:
• Cichy krok
• Sokoli wzrok
• Stępiony węch
• Wrażliwa skóra
• Skradanie się: poziom 3
• Tropienie: poziom 2
• Wspinaczka: poziom 3
• Zielarstwo: poziom 1


Ostatnio zmieniony przez Światło Gwiazd dnia Czw 12 Lis 2020, 17:11, w całości zmieniany 5 razy
Re: Klan Gromu
Czw 27 Sie 2020, 23:27
Światło Gwiazd
Światło Gwiazd
Grupa : Gwiezdny Klan
Płeć : kocur
Księżyce : nieskończone
Matka : srebrna skórka
Ojciec : gwiezdny pył
Wygląd : utkany z gwiazd
Multikonta : administracja
Liczba postów : 1269
Administracja
https://starlight.forumpolish.com
Ogórkowowąsy

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kocur
Partner: Mętna Kałuża

Wygląd:
Ogórkowowąsy jest dość wysokim, ale przy tym drobnym kocurem, który nie może się poszczycić ani masą, ani mięśniami. Jest jednak jedna rzecz, dzięki której wydaje się nieco bardziej okazały: długie, jasne futro barwy jasnobeżowej, niemalże białej, które jedynie przebarwia się na jasnorudy na jego uszach, pysku, uszach, łapach i ogonie. Najczęściej owe futro jest przybrudzone w wielu miejscach, są w nie wplątane listki i gałązki, a czasami nawet widać rany czy ubytki po ostatnich kłopotach, w jakie wpakował się jego właściciel. Wojownik na świat spogląda dużymi, jasnoniebieskimi oczami, a na jego pysku zazwyczaj widnieje radosny, głupkowaty wręcz uśmiech.

Umaszczenie: rudy point tygrysio pręgowany
Autor zdjęcia: Craig Jewell

Charakter:
Cóż… kocur na pewno nie jest najbardziej lotnym umysłem w swoim klanie, jak nie lesie! Od samego początku było wiadomo, że niezbyt dobrze idzie mu łączenie faktów, łapanie sarkazmu czy żartów kierowanych w jego stronę i niewypowiadanych przez niego samego. Jest kotem łatwowiernym i po prostu głupiutkim - bardzo łatwo idzie go okłamać czy wykorzystać dla własnej korzyści. Gdyby nie czuwająca nad nim Mętna Kałuża, Ogórkowowąsy najpewniej już dawno kroczyłby po szerokich polach i łąkach Gwiezdnego Klanu bądź wyrolowany i oskubany ze swojej sierści. Dlaczego? Albowiem kocur jest okropnie pechowy! Nigdy żaden kot tak często nie odwiedzał medyka jak on - czy to z cierniem w poduszce, czy po upadku z drzewa, a nawet ataku wścieklej wiewiórki; Ogórkowowąsy naprawdę masę czasu spędza z klanowym medykiem. Za młodu to praktycznie nie opuszczał lecznicy, gdyż ciągle chorował przez fakt, że zamiast grzecznie chować się w legowisku podczas burzy, próbował łapać jak najwięcej wody w pysk. Nieuważny i lekkoduszny. Mimo ukończenia treningu i byciu wojownikiem już jakiś czas Ogórkowąsy zdaje się być w dalszym ciągu infantylny, a wszelakie zasady wpuścił jednym uchem, a wypuścił drugim. Poza swoją głupkowatą naturą żartownisia jest naprawdę przyjaznym, szybko łapiącym kontakt z drugim kotem i wygadanym kocurem, który mógłby kogoś zagadać na śmierć. Nie umie usiedzieć w jednym miejscu i tylko jedna rzecz pozwala go uśpić - lawenda. Nic więc dziwnego, jaki fioletowy kwiatek jest wetknięty w jego legowisko.

Historia:
Syn Trzaskającego Mrozu i Słonecznego Blasku. Terminator Świszczącego Nosa.

Potomstwo:
Pierwszy miot

Statystyki:
P: 7 | S: 21 | Z: 39 | Sz: 40 | O: 28 | HP: 190 | W: 130
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Ostre kły
• Słaby słuch
• Ciamajda
• Wątłe zdrowie
• Skradanie się: poziom 3
• Tropienie: poziom 3
• Wspinaczka: poziom 2


Mętna Kałuża

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kotka
Partner: Ogórkowowąsy

Wygląd:
Mętna Kałuża to czarna dymna kocica z białymi wąsikami na pysku, białą szyją, klatką piersiową i częścią łap. Na dymnej bazie zarysowują się rozmazane, niewyraźne czarne klasyczne pręgi w formie "duchów". Jest ona średniej wielkości, może nawet i przeciętnej wielkości, więc nie może poszczycić się charakterystycznym wzrostem. Jest dosyć szczupła i ma nieco nieproporcjonalnie do reszty ciała długie łapy. Ma bujne wibrysy, spore trójkątne uszy, a na świat spogląda lśniącymi zielonymi ślepiami. Porusza się eleganckim, szybkim krokiem.

Umaszczenie: czarny dymny z bielą na ok. 1/3 ciała
Autor zdjęcia: @shima_neko_diary

Charakter:
Mętna Kałuża mimo nijakiego imienia i przeciętnej postury skrywa w sobie naprawdę barwną osobowość. Na pierwszy rzut oka jest ona kocicą spokojną i rozsądną, która zawsze wyciąga pomocną łapę, by komuś doradzić na błahe i te trochę mniej błahe problemy. Stara się wypełniać swoje obowiązki najlepiej, jak potrafi i nigdy nie unika odpowiedzialności za własne błędy. Wiele kotów ma ją za ułożoną i obowiązkową kocicę - kiedy jednak jakiemuś kotu uda się poznać wojowniczkę nieco bliżej zobaczy, że pod pokrywą spokoju kryje się dziecinny żartowniś, który wychodzi z buro-białej tylko w towarzystwie najbliższych - w tym też i jej partnera, chociaż w jego przypadku, woli się nieco ograniczać i odgrywać w ich związku “mózg”, gdyż kremowy wojownik swojego… chyba niezbyt używa. Właśnie po jej relacji z Ogórkowowąsym widać, że jest ona opiekuńcza, chociaż kompletnie nie ma ani łapy, ani cierpliwości do kociąt. Poza tym jest uprzejma i odpowiednio asertywna. Wie kiedy odmówić czy wycofać się z niesprzyjającej sytuacji. Nie da sobie wcisnąć byle czego, a gdy sytuacja od niej tego wymaga, potrafi parsknąć i syknąć w czyjejś obronie jak i w próbie uspokojenia kogoś i chyba wiadomo kogo. Pewna siebie i swojej wartości.

Historia:
Córka Zielonego Wzgórza i Liściastej Sadzawki. Terminatorka Milczącej Gwiazdy.

Potomstwo:
Pierwszy miot

Statystyki:
P: 7 | S: 24 | Z: 26 | Sz: 52 | O: 26 | HP: 195 | W: 125
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Cichy krok
• Sokoli wzrok
• Skradanie się: poziom 3
• Tropienie: poziom 3
• Wspinaczka: poziom 3


Ostatnio zmieniony przez Światło Gwiazd dnia Wto 10 Lis 2020, 16:42, w całości zmieniany 2 razy
Re: Klan Gromu
Czw 03 Wrz 2020, 20:33
Światło Gwiazd
Światło Gwiazd
Grupa : Gwiezdny Klan
Płeć : kocur
Księżyce : nieskończone
Matka : srebrna skórka
Ojciec : gwiezdny pył
Wygląd : utkany z gwiazd
Multikonta : administracja
Liczba postów : 1269
Administracja
https://starlight.forumpolish.com
Mroźny Poranek

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Zastępca
Płeć: Kocur
Partner: Burzowa Noc

Wygląd:
Jest masywnym, jasno ubarwionym kocurem o długiej, zadbanej sierści. Duża część jego futra jest niemalże biała, ale widoczny jest także kremowy nalot, szczególnie widoczny na głowie, łapach i ogonie kocura. Śnieżnobiałe za to są palce i stopy kocura. Najbardziej charakterystyczną cechą Mroźnego Poranka są niewielkie, oklapnięte uszy, a także duże, okrągłe bursztynowe oczy, co sprawia, że wojownik przypomina sowę.

Umaszczenie: kremowy dymny z małą ilością białych znaczeń
Autor zdjęcia: Marina Shakhmametieva

Charakter:
Przez wielu Mroźny Poranek może być uznany za wzorowego wojownika. Jest spokojnym kocurem, który w odpowiednich proporcjach łączy rozsądek, ambicję, lojalność wobec klanu, empatię i znajomość własnych słabych i mocnych stron. Panuje nad swoimi emocjami, ale nie w taki sposób, z jakiego znany jest Trzmiela Gwiazda: wojownik nie zdusza swoich emocji, jedynie nie działa pod ich wpływem i wyraża je w sposób, który nie rani innych. Jest bardzo spostrzegawczym obserwatorem i zazwyczaj ma wyważoną, nie nazbyt skrajną, opinię na temat każdego wydarzenia w klanie, ale z reguły zachowuje je dla siebie.
W obyciu jest, można by powiedzieć, sympatyczny i ciepły. Nie należy ani do bardzo towarzyskich, wręcz wtrącających się w czyjeś sprawy typów, ani do tych unikających innych; jest po prostu otwarty na rozmowy z każdym, chociaż z reguły aktywnie szuka towarzystwa jedynie swoich bliskich przyjaciół i rodziny. Jest gotów każdego wysłuchać, a nawet doradzić w jakiejś trudnej sytuacji, choć to tylko wtedy, gdy zostanie wprost zapytany. A jeżeli o rodzinę chodzi, to jest kotem bardzo rodzinnym, co niektórych może dziwić, gdyż bardzo szybko stracił dwójkę rodziców i mogłoby się wydawać, że nie będzie miał od kogo się tego nauczyć. Przed Burzową Łapą nigdy się nie zakochał w żadnej kotce ani kocurze, dlatego z jednej strony był zdziwiony, z drugiej… nieco oburzony samym sobą, gdyż według niego było to bardzo niestosowne, by jako dużo starszy kot i na dodatek mistrz kocicy obdarzył ją takimi uczuciami. Być może gdyby nie to, że w pewnym momencie jego relacja z terminatorką wykroczyła poza wspólne treningi i stała się przyjaźnią, to Mroźny Poranek nigdy nie zdecydowałby się na zakomunikowanie swoich uczuć. Zdecydowanie można go nazwać dobrym partnerem i ojcem; jest kotem opiekuńczym, troskliwym i gotowym do poświęceń, a także kompromisów. Choć jest zwolennikiem ustalania pewnych zasad, to nie forsuje ich na siłę i jest gotowy do wykazania zrozumienia, gdy komuś nie uda się ich trzymać – chociaż to tylko do pewnego momentu, gdy jego cierpliwość się wyczerpie. Wtedy potrafi być bardzo stanowczy i zdecydowany.

Historia:
Syn Buropręgiego i Jasnego Promienia (córka samotników, została za młodu przygarnięta do klanu). Oboje zostali zabici przez psy niedługo po ceremonii ich kociąt na terminatorów. Terminator Borsuczej Gwiazdy.
Na Zebraniu II został wybrany na Zastępcę Kruczej Gwiazdy.

Potomstwo:
Pierwszy miot: Deszczowa Łapa, Gradowa Łapa, Poranna Mżawka,Promienna Łapa
Drugi miot

Statystyki:
P: 8 | S: 70 | Z: 25 | Sz: 19 | O: 26 | HP: 200 | W: 140
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Ostre pazury
• Twarda skóra
• Ciężki krok
• Słaby słuch
• Stępiony węch
• Łowienie ryb: poziom 1
• Pływanie: poziom 1
• Skradanie się: poziom 3
• Tropienie: poziom 3
• Wspinaczka: poziom 3


Burzowa Noc

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kotka
Partner: Mroźny Poranek

Wygląd:
Burzowa Noc jest kocicą stosunkowo niewielką, o krótkim, szorstkawym w dotyku futerku, które jest mieszanką wielu barw. Wojowniczka jest burą szylkretką; jej prawa strona jest bardziej ruda, za wyjątkiem dwóch większych plam na boku i jednej na udzie, a lewa strona to w większości bura barwa, z rudym spływającym z grzbietu na bok i jedną podłużną rudą plamą. Ogon to mieszanina barw. Na burych częściach futerka kocicy pojawiają się czarne, wąskie pręgi, a na rudych – ciemnorude. Towarzyszy temu wszystkiemu biel, oblewająca mniej więcej połowę łap kocicy, jej brzuch, klatkę piersiową, szyję, a także pyszczek, na którym widać niewielką rudą plamkę z prawej strony nosa. Jej nos jest ciemnoróżowy, a oczy złote.

Umaszczenie: bury szylkret tygrysio pręgowany z bielą na ok. 50% ciała
Autor zdjęcia: Dorothea OLDANI

Charakter:
Burzowa Noc zawsze była bardzo emocjonalną i ekspresywną, choć niekoniecznie mądrą kotką – a przynajmniej tak zapamiętała ją większość klanu. Działała impulsywnie, na bazie swoich chwilowych emocji, zarówno tych pozytywnych, jak i negatywnych; nieraz wyładowywała swój gniew na kimś, kto nawet nie nadepnął jej na odcisk, nieraz się obrażała na kogoś, kto nie dał jej tego, czego chciała, ale nieraz także pokazywała swoją pozytywną, radosną, nieco zwariowaną stronę. Zawsze była typem kota, który działa, a nie planuje. Była na tyle pewna siebie i naiwna zarazem, że sądziła, że nic złego się jej nie stanie, niezależnie od tego, na co wpadnie. Jak chciała się nauczyć pływać, to po prostu poszła prosić o nauki Rzeczniaków. Jak miała ochotę zniknąć na cały dzień i iść poza tereny klanu, to to robiła. Jak nie chciała iść na trening, a zamiast tego pobiegać ze swoim mistrzem na terenach… to potrafiła być na tyle urokliwa, żeby to osiągnąć. Mimo to nie była całkowitą egoistką; często pomagała klanowiczom, a nawet chciała zostać dobrą wojowniczką, jakoś przysłużyć się klanowi, chociaż nie była najlepsza w polowaniu i walce, ale… cóż, wydarzyły się różne zawirowania, aż Burzowa Łapa nie zniknęła z klanu.
Ciąża, depresja poporodowa i 14 księżyców spędzonych poza klanem zrobiły swoje. Burzowa Noc, choć wciąż ma w sobie tę charakterną, impulsywną i kapryśną nutkę, stała się o wiele bardziej dojrzała, pokorna i odpowiedzialna – za siebie, za swoje relacje z innymi, za własne kocięta, za klan… Już nie wyładowuje na innych swojego gniewu i frustracji, stała się bardziej opanowana i spokojna, choć może też się wydawać nieco… smutna w porównaniu do tego, jaka była kiedyś. Nie chce mówić o tym, co spotkało ją w czasie jej nieobecności, a rozmowy na temat błędów jej przeszłości sprawiają jej sporo bólu, jednak stara się pokazać innym, że się zmieniła, że teraz by ich nie popełniła, że teraz myślałaby o wiele więcej o innych, niż o sobie. Przychodzi jej do głowy mniej głupot, patrzy na świat i samą siebie bardziej realistycznie, a przede wszystkim chce nadrobić stracony czas i naprawić wyrządzone krzywdy.

Historia:
Córka Brzozowego Cienia i Nocnego Światła. Terminatorka Mroźnego Poranka.
W wieku 14 księżyców miała… cóż, wpadkę z Mroźnym Porankiem. Depresja poporodowa doprowadziła terminatorkę do częstych samotnych spacerów, a podczas jednego z nich, gdy jej kocięta miały 5 księżyców, z terenów klanu przepędziły ją psy. Powróciła dopiero w wieku 33 księżyców, 3 księżyce przed pożarem, jako kocica bardziej dojrzała i gotowa do wzięcia odpowiedzialności za wszystko, co zostawiła, włącznie z chwiejną wcześniej relacją ze swoim mistrzem.
Na wojowniczkę została mianowana krótko po urodzeniu swojego drugiego miotu, w wieku 47 księżyców, na Ceremonii IV.

Potomstwo:
Pierwszy miot: Deszczowa Łapa, Gradowa Łapa, Poranna Mżawka,Promienna Łapa
Drugi miot

Statystyki:
P: 7 | S: 28 | Z: 34 | Sz: 36 | O: 30 | HP: 200 | W: 120
MP: 2

Cechy i umiejętności:
• Cichy krok
• Wrażliwa skóra
• Łowienie ryb: poziom 2
• Pływanie: poziom 2
• Skradanie się: poziom 3
• Tropienie: poziom 3
• Wspinaczka: poziom 2
Re: Klan Gromu
Pon 01 Mar 2021, 00:30
Światło Gwiazd
Światło Gwiazd
Grupa : Gwiezdny Klan
Płeć : kocur
Księżyce : nieskończone
Matka : srebrna skórka
Ojciec : gwiezdny pył
Wygląd : utkany z gwiazd
Multikonta : administracja
Liczba postów : 1269
Administracja
https://starlight.forumpolish.com
Dzika Róża

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kotka
Partner: -

Wygląd:
Dzika Róża jest kotką dość wysoką, a przy tym smukłą i dość drobno zbudowaną. Każdy jej krok jest pełen wdzięku i gracji, a futerko zawsze ma zadbane. Skoro o futerku – jest krótkie, gładko przylegające do ciała i lśniące. Przybrało ono dość ciemną popielatą barwę, która rozlewa się równomiernie po całej sylwetce i głowie kocicy; nie przerywa jej choćby jedna plamka innego koloru. Ma trójkątne, dość długie uszy, mocny podbródek, ciemnoniebieski nos i migdałowate, bladożółte oczy.

Umaszczenie: niebieski
Autor zdjęcia: Perchek Industrie

Charakter:
Pozornie delikatna, elegancka, nieco apatyczna, niezbyt zainteresowana byciem świetną wojowniczką, rodzinna, mająca dobre serce… ale to tylko powierzchowna warstwa, którą prezentuje kotom, których nie zna dobrze, a także swego czasu Puszczykowi. W głębi bowiem jest kocicą niezależną, temperamentną, o dość ostrych czasami poglądach, mającą wysokie wymagania wobec siebie i innych. Chadza na własną łapę, szukając wrażeń, zadając się z samotnikami i flirtując z każdym, kto zwróci jej uwagę, potem zaś bez oporów kłamała partnerowi w żywe oczy, twierdząc, że cały dzień spędziła w kociarni – i nieraz za pomocą ładnych słówek nakłaniała koleżanki do krycia jej. Dzika Róża jest świetną aktorką, potrafi doskonale kontrolować swoje reakcje, i nieraz podsuwała partnerowi pomysły, poglądy czy myśli w taki sposób, by ten sądził, że on sam na nie wpadł, przez co nieraz przez swoje rozbuchane ego uznawał, że są genialne. Zależy jej na tym, by dobrze się prezentować, a przecież Puszczyk, poza tym że nie jest szczególnie mądry i przedmiotowo traktuje kocice, jest świetnym wojownikiem, z którym dobrze się wygląda na obrazku, i którego geny przyczyniły się do tego, że kocica mogła urodzić silne kocięta. Zaraz po tym jednak przestała udawać i zakończyła ten związek.

Historia:
Córka Lśniącego Pazura i Drobnego Listka, kuzynka Traszkowego Języka i Milczącej Gwiazdy. Terminatorka Trzaskającego Mrozu.

Potomstwo:
Pierwszy miot

Statystyki:
P: 6 | S: 20 | Z: 36 | Sz: 36 | O: 24 | HP: 150 | W: 150
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Cichy krok
• Wspinacz
• Skradanie się: poziom 3
• Tropienie: poziom 3
• Wspinaczka: poziom 2


Ostatnio zmieniony przez Światło Gwiazd dnia Pią 18 Lut 2022, 23:16, w całości zmieniany 1 raz
Re: Klan Gromu
Nie 01 Sie 2021, 00:00
Światło Gwiazd
Światło Gwiazd
Grupa : Gwiezdny Klan
Płeć : kocur
Księżyce : nieskończone
Matka : srebrna skórka
Ojciec : gwiezdny pył
Wygląd : utkany z gwiazd
Multikonta : administracja
Liczba postów : 1269
Administracja
https://starlight.forumpolish.com
Mniszkowy Płatek

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kocur
Partner: Miodowy Nos

Wygląd:
Mniszkowy Płatek jest kocurem dosyć masywnym, by nie powiedzieć bezpośrednio - grubym. Co prawda ma on mięśnie, całkiem dobrze działające, ale ukryte pod warstwą tłuszczu. Jeżeli chodzi zaś o jego wysokość - dosyć przeciętna i zwyczajna. Zdaje się on jednak większy, niż rzeczywiście jest, bo jest pokryty długim, nieco rozczochranym futerkiem, które w większości jest barwy białej, wpadającej delikatnie w kremowy odcień. Wyjątkiem są jego pysk, uszy, łapy i ogon, gdzie kolor ten stopniowo przechodzi w czerń. Dodatkowo, na jego futerku znalazły się również białe znaczenia - jedna plamka po lewej stronie brody i rozlewająca się na podbródek. Białe są również jego palce na przednich łapach, za to na tylnych ten kolor objął całe pięty. Zjawiskowym dodatkiem do tego wszystkiego są niebiesko-lodowe ślepia, odcinające się od ciemnej jak węgiel twarzyczki.

Umaszczenie: czarny point z małą ilością białych znaczeń
Autor zdjęcia: pusil__

Charakter:
Kiedyś Mniszek zdawał się dosyć wycofany i cichy, nie rozmawiając z wieloma kotami, przez co krążyła wokół niego reputacja spokojnego introwertyka, nieszczególnie zwracającego na siebie uwagę. Gdy kocur znalazł sobie jednak towarzystwo...okazało się, że tak naprawdę był on zupełnym przeciwieństwem. W samotności wojownik nadal wydaje się niepozorny, ale gdy zaczyna z kimś rozmawiać i spędzać czas, jego osobowość zmienia się na zawołanie - robi się głośny, charyzmatyczny, żartobliwy i pewny siebie. Jest on dobrym i lojalnym przyjacielem, gdy już się z nim pozna - jedyne, czego potrzebuje, to delikatnego popchnięcia, gdyż sam niekoniecznie jest fanem "pierwszego kroku". Czasami przyłapuje się na rozmyślaniu nad czymś za długo i niepotrzebnym wymyślaniu najróżniejszych scenariuszy, zamiast coś po prostu zrobić i zobaczyć, co się stanie. Poza tym, jest on nieco leniwy, to jest zrobi z własnej woli jedynie to, co musi - nic poza zaplanowany grafik.

Historia:
Syn Gawroniego Śpiewu i Pochmurnego Futra. Terminator Dębowego Liścia.

Potomstwo:
Pierwszy miot

Statystyki:
P: 6 | S: 50 | Z: 28 | Sz: 20 | O: 18 | HP: 180 | W: 120
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Psi węch
• Twarda skóra
• Ciężki krok
• Skradanie się: poziom 3
• Tropienie: poziom 2
• Wspinaczka: poziom 3


Miodowy Nos

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kotka
Partner: Mniszkowy Płatek

Wygląd:
Miód jest kocicą, której natura nie oszczędziła wielkości: jest wysoka i ogólnie rzecz biorąc duża, jednakże nie znaczy to, że jej ruchy są pozbawione gracji i ciężkie. Jej ciało jest dość zwinne, podczas walk czy polowań to właśnie na tym atrybucie polega zamiast czystej siły. Wojowniczka pokryta jest w całości kremowym, lekko rudawym futrem, na którym gdzieniegdzie malują się prążki: są nimi pokryte łapy, ogon i pyszczek, zaś wzdłuż grzbietu ciągnie się jedna, ciągła linia. Posiada ona też trójkątny, smukły pyszczek, na którym osadzony jest jaskrawo-różowy nosek i para złocistych oczu.

Umaszczenie: kremowy pręgowany ticked
Autor zdjęcia: Ataj

Charakter:
Miodowy Nos jest tym typem kota, którego można albo skrajnie uwielbiać, albo skrajnie nie znosić. Nic pomiędzy. Powodem tego jest jej dość figlarna osobowość - od najmłodszych lat uwielbiała stroić żarty i psikusy innym kotom, nierzadko kończąc potem z drobnymi karami, jak samotne wymienianie mchu. Nie zdołały one jednak ostudzić ducha kocicy, która jako wojowniczka co prawda nie przysparza tyle problemów, ale nadal uwielbia drażnić innych. Gadatliwa i nawet czarująca, potrafi poprowadzić płynnie rozmowę z najcichszym kotem w klanie. Mimo tego wszystkiego, nie jest ona kocicą w żadnym aspekcie głupią, ba, jest bardzo inteligentna i bystra - po prostu cechy te są niekiedy przyćmiewane jej lenistwem i impulsywnością. Nie lubi się ona starać 'za bardzo', szczególnie gdy jej na czymś nie zależy, a i też uważa, że nadmierne myślenie nad rzeczami to marnowanie czasu.

Historia:
Córka Wiewiórczej Dziupli i Liściastej Gałązki. Terminatorka Ciemnej Stopy.

Potomstwo:
Pierwszy miot

Statystyki:
P: 6 | S: 35 | Z: 28 | Sz: 31 | O: 22 | HP: 160 | W: 140
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Cichy krok
• Ostre kły
• Wątłe zdrowie
• Skradanie się: poziom 2
• Tropienie: poziom 3
• Wspinaczka: poziom 3
Re: Klan Gromu
Czw 02 Gru 2021, 22:39
Światło Gwiazd
Światło Gwiazd
Grupa : Gwiezdny Klan
Płeć : kocur
Księżyce : nieskończone
Matka : srebrna skórka
Ojciec : gwiezdny pył
Wygląd : utkany z gwiazd
Multikonta : administracja
Liczba postów : 1269
Administracja
https://starlight.forumpolish.com
Ślimaczy Ślad

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kocur
Partner: Żołędziowy Grzbiet

Wygląd:
Ślimaczy Ślad to kocur średnich gabarytów, o raczej zwinnej i drobnej budowie, z niewielkim zarysem mięśni. Ma okrągłą głowę i kwadratowy, aczkolwiek delikatny pysk. Całe jego ciało jest pokryte długim, w większości białym futrem. Jedynym wyjątkiem są jego łapy, uszy, ogon i pysk, gdzie kolor się ściemnia i gradientem przechodzi do srebrzystej czerni, na której widać lekkie tygrysie prążki. Kark również jest nieco ciemniejszy, ale nie aż tak jak kończyny. Oczy ma okrągłe, mlecznoniebieskie. Wnętrze jego uszu jest różowiutkie, zaś jego nos i poduszeczki są czarne jak węgiel, bez wyjątków.

Umaszczenie: czarny dymny point
Autor zdjęcia: koshcat

Charakter:
Ślimaczy Ślad nie jest kimś, kto rzucałby się w oczy. Jest bardzo, hm, zwyczajny - nie sprawia zbyt wielu problemów, przestrzega kodeksu wojownika, wypełnia swoje obowiązki sumiennie, jest miły i pomocny dla swoich klanowiczów. Jest rozmowny i z jego pyszczka zazwyczaj leje się bardzo wiele słów, ale większość z nich jest tam zbędna i mało znacząca, bo w życiu wojownika nie dzieją się na tyle ciekawe rzeczy, by długo o nich opowiadać. Jest kotem, który nada się do wysłuchania czyichś problemów - jest empatyczny i wyrozumiały, bardzo rzadko się gniewa. Rzecz w tym, że gdy Ślimaczy Ślad jest takim idealnym przyjacielem i członkiem Klanu Gromu, to... zatraca w pewnym sensie siebie i jakiekolwiek własne potrzeby i cele, chcąc tylko, by innym było dobrze i żeby inni go lubili.
Kocur ten bardzo szybko ulega jednak negatywnym emocjom - wszelkim strachom, lękom i panice. Jego tok myśli jej zazwyczaj bardzo szybki i spiralujący w złe kierunki, niekiedy jego akcje bywają impulsywne i nieprzemyślane... dlatego też woli oddać się pracy społecznej i sprawom innych kotów, bo wtedy przynajmniej zajmuje czymś główkę.

Historia:
Syn Ciemnej Stopy i Dębowego Liścia. Terminator Kruczej Gwiazdy i Roztrzaskanej Tafli. Mistrz Cichej Łapy i Nasięźrzałowej Łapy.
Ślimaczy Ślad został umieszczony w grupie postaci NPC przez gracza, który ją stworzył. Zobacz profil.

Potomstwo:
Pierwszy miot

Statystyki:
P: 6 | S: 36 | Z: 29 | Sz: 27 | O: 24 | HP: 170 | W: 130
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Ostre pazury
• Wspinacz
• Wątłe zdrowie
• Wrażliwa skóra
• Skradanie się: poziom 2
• Tropienie: poziom 2
• Wspinaczka: poziom 3


Żołędziowy Grzbiet

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kotka
Partner: Ślimaczy Ślad

Wygląd:
Żołędziowy Grzbiet jest kocicą dość dużą, zarówno jeśli chodzi o wysokość, jak i budowę oraz masę. Choć nie należy do czołówki najwyższych kotów w klanie, z pewnością jest wysoka, a jej sylwetka jest atletyczna i umięśniona. Wrażenie to dodatkowo potęguje grube i gęste, długie futro. Jest ono płomieniście rudego koloru i przecinają je wyraziste, ciemniejsze tygrysie pręgi. Inna barwa pojawia się właściwie tylko na jej łapach, których palce są śnieżnobiałe. Do charakterystycznych cech kocicy należą jej duże, okrągłe, oliwkowozielone oczy, a także przede wszystkim – spore, zawinięte do tyłu uszy.

Umaszczenie: rudy tygrysio pręgowany z małą ilością białych znaczeń
Autor zdjęcia: AniMruMru*Pl

Charakter:
Gdyby ktoś chciał opisać Żołędziowy Grzbiet jednym słowem, pewnie dobrym określeniem byłoby "wyluzowana". Kocica zawsze podchodzi do wszystkiego na spokojnie i zdaje się nie przejmować większością rzeczy, nawet jeśli chodzi o jakieś ważne sprawy. To jednak wcale nie tak, że nie zdaje sobie sprawy z powagi sytuacji, czy coś w tym stylu – po prostu jest typem kota, który uważa, że przesadne zamartwianie się prowadzi tylko do większych problemów i woli do nich podchodzić z jak najlżejszym nastawieniem. Mimo to potrafi być naprawdę trzeźwo myśląca, kiedy trzeba, co sprawia, że bardzo dobrze radzi sobie ze wszystkimi stresującymi sytuacjami, nawet jeśli niechętnie tej umiejętności używa; stresujących sytuacji woli raczej po prostu unikać. Częściowo w związku z tym daleko jej przez to do ideału wojownika: zawsze pracuje w taki sposób, żeby się przypadkiem nie przepracować, na ogół woli po prostu odpoczywać i zajmować się przyjemnościami.
W stosunku do innych kotów zwykle jest miła i lubi spędzać z nimi czas, ale nie wydaje się jakoś szczególnie zainteresowana bliższymi relacjami, przez co niektórych może wręcz dziwić to, że znalazła sobie partnera. Gdyby jednak obserwować ją i Ślimaczy Ślad, pewnie szybko doszłoby się do wniosku, że ich dynamika przypomina bardziej najbliższych przyjaciół, niż romantyczną parę.

Historia:
Córka Cisowej Igły i Modrzewiowej Skórki. Terminatorka Falującej Trawy.

Potomstwo:
Pierwszy miot

Statystyki:
P: 6 | S: 34 | Z: 23 | Sz: 19 | O: 40 | HP: 170 | W: 130
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Ostre kły
• Wspinacz
• Ciężki krok
• Skradanie się: poziom 2
• Tropienie: poziom 3
• Wspinaczka: poziom 2


Ostatnio zmieniony przez Światło Gwiazd dnia Sob 02 Lip 2022, 22:06, w całości zmieniany 1 raz
Re: Klan Gromu
Sro 01 Cze 2022, 10:48
Światło Gwiazd
Światło Gwiazd
Grupa : Gwiezdny Klan
Płeć : kocur
Księżyce : nieskończone
Matka : srebrna skórka
Ojciec : gwiezdny pył
Wygląd : utkany z gwiazd
Multikonta : administracja
Liczba postów : 1269
Administracja
https://starlight.forumpolish.com
Sokole Skrzydło

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kotka
Partner: -

Wygląd:
Z budowy Sokół jest idealnie zrównoważoną mieszanką swoich rodziców. Po matce odziedziczyła wysokość i smukłość, natomiast po ojcu – umięśnioną sylwetkę. Nieco mocniejsza budowa ani trochę nie przeszkadza jej jednak w poruszaniu się z gracją i lekkością, dorównującą Dzikiej Róży. Niemal każdy jej krok jest wyważony i pełny wdzięku, podobnie do kroków matki. Matkę przypomina zresztą pod wieloma innymi względami, na przykład po długości i czystości futra. Krótkie, czarne futerko Sokół zawsze jest wręcz nieskazitelne; nie widać na nim chociażby grama brudu, a kotka nie dopuszcza także do tego, żeby odstawały z niego jakieś kosmyki. Na świat patrzy parą okrągłych, bladozielonych oczu, a na jej pyszczku najczęściej można dostrzec poważny, dość obojętny, ale przyjazny wyraz, czasami również delikatny uśmiech. Rzadko zdarza się, że przecinają go inne grymasy, czy to szczęścia, czy to smutku, czy to złości... ale nawet kiedy się pojawiają, zawsze są zrównoważone, nigdy przesadnie ekspresyjne, jakby wiecznie trzymała je pod kontrolą i ograniczała. Jedyna rzecz, której nie może powstrzymać, to nerwowy tik, który pojawia się u niej, kiedy się czymś mocno stresuje – drganie lewej powieki.

Umaszczenie: czarny jednolity
Autor zdjęcia: @poppyseed.blackcat

Charakter:
Sokół jest, a przynajmniej zawsze stara się być, idealnym dzieckiem, jakie mogła sobie wyobrazić Dzika Róża. Idolizuje matkę i uważa ją za wzór, za kogoś, kim powinna się stać w przyszłości. Chce być równie elegancka i dobrze prezentująca się, co ona, a w dodatku uważa spełnianie wygórowanych wymagań kocicy za obowiązek nie tylko swój, ale i swojego rodzeństwa. Podobnie jak Dzika Róża, ma wysokie oczekiwania zarówno wobec siebie, jak i innych; ponadto stara się je egzekwować. Wobec siebie – będąc najlepszą córką, jaką jej matka mogła sobie wyśnić, odwzorowując jej zachowania, pilnie się ucząc, a także chcąc jak najszybciej zostać dobrą wojowniczką. Wobec innych, cóż – nie omieszka czasem wtrącić swoich trzech groszy i szczerze powiedzieć, co myśli o cudzym zachowaniu, oczywiście w jak najbardziej miły i życzliwy sposób, na jaki ją stać, żeby zachować dobrą reputację, tudzież komuś coś delikatnie podsunąć, jak to niegdyś robiła Dzika Róża ze swoim partnerem. Zna jednak swoje miejsce i nigdy w życiu nie postąpiłaby w ten sposób w stronę kogoś wyższego rangą albo starszego.
Skoro o znaniu swojego miejsca mowa, kocica jest uprzejma i kulturalna. Dba o to, żeby okazywać szacunek wszystkim kotom i nie ośmieliłaby się działać wbrew słowom kogoś starszego czy wyżej postawionego. Pilnuje także, żeby przestrzegać zasad i nie sprawiać problemów, żeby być grzeczna i ułożona, niezależnie od tego, jak bardzo nie na łapę byłyby jej reguły. Uważa to za swój obowiązek i coś potrzebnego do spełnienia oczekiwań Dzikiej Róży.
Inną rzeczą, którą wpoiła jej matka, jest także niechęć do ojca. Puszczykowy Lot kocica traktuje jak powietrze, jakby zupełnie nie istniał. Nie przejmuje się jego podchodami i nie traktuje go jako członka rodziny, odcinając się od niego zupełnie... w dużym kontraście do tego, jak odnosi się do całej reszty. Rodzeństwo i matka są jej bardzo bliscy, co przekłada się na to, że zawsze chce ich zadowolić, zazwyczaj jest wobec nich ciepła i miła, a także zrobiłaby wszystko, żeby im pomóc lub ich ochronić. Inna sprawa, że miłość Sokół bywa też nieco szorstka. Wobec swojego rodzeństwa ma równie wysokie wymagania, co wobec siebie samej i to w stosunku do nich pozwoliłaby sobie na najwięcej szczerości. Nie zawahałaby się, żeby uświadomić ich, jeśli w jej oczach mogliby być zawodem dla Dzikiej Róży.
Być może aż tak wygórowane wymagania Sokół wynikają też z faktu, że... częściowo sama uważa się za rozczarowanie, nawet jeśli tego nie pokazuje. A właściwie to nie do końca uważa siebie za rozczarowanie, bo o własnym charakterze ma bardzo dobre zdanie – raczej fakt, że przez tak wiele księżyców przebywała w lecznicy. Choć udaje, że wcale jej to nie rusza, obawia się, że częste choroby sprawiają, że jest zawodem dla matki i skazą na tle rodziny, przez co stara się dwa razy bardziej, żeby udowodnić swoją wartość i być nieskazitelna, a także nadrobić wszystkie stracone księżyce. Obawia się popełniania błędów, bo uważa, że nie może sobie pozwolić na nic innego niż perfekcja, przez co czuje ogromną presję, kiedy sama ma odpowiadać na pytania albo prezentować jakieś umiejętności. Stara się jednak za wszelką cenę, żeby nie było tego po niej widać; zdradzać może ją tylko ten przeklęty tik nerwowy, którego, swoją drogą, bardzo w sobie nie lubi.

Historia:
Córka Puszczykowego Lotu i Dzikiej Róży. Terminatorka Nasięźrzałowej Nocy.
Sokole Skrzydło została umieszczona w grupie postaci NPC przez gracza, który ją stworzył. Zobacz profil.

Potomstwo:
brak

Statystyki:
P: 4 | S: 28 | Z: 24 | Sz: 12 | O: 24 | HP: 150 | W: 110
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Cichy krok
• Twarda skóra
• Wątłe zdrowie
• Skradanie się: poziom 2
• Tropienie: poziom 3
• Wspinaczka: poziom 2
Re: Klan Gromu
Pon 01 Sie 2022, 15:28
Światło Gwiazd
Światło Gwiazd
Grupa : Gwiezdny Klan
Płeć : kocur
Księżyce : nieskończone
Matka : srebrna skórka
Ojciec : gwiezdny pył
Wygląd : utkany z gwiazd
Multikonta : administracja
Liczba postów : 1269
Administracja
https://starlight.forumpolish.com
Oszroniony Kolec

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Wojownik
Płeć: Kocur
Partner: Żółwia Skorupa

Wygląd:
Przeciętnego wzrostu, raczej drobny i smukły kocur, który nie wyróżnia się ani przeciętnie wyćwiczonymi mięśniami, ani aparycją porównywalną do pnia dębu. Pomimo tego, jest on dobrze umięśniony, posiada doskonałą kondycję i mało kto jest w stanie mu dorównać podczas biegu i polowań. Charakteryzuje się smukłymi łapami, zawsze nienagannie ułożonym, długim futrem o jasnokremowym odcieniu, który na mordce, uszach, łapach i ogonie przyjmuje barwę błękitu. Poza błękitu, kocur może pochwalić się również ledwie widoczną bielą, która znajduje się na prawej części jego górnej wargi (zajmując praktycznie całą jej powierzchnie) oraz na palcach przednich łap. Posiada jasnobłękitne oczy w kształcie migdała. Dodatkowo posiada lekko wyszczerbione prawe ucho i bliznę po głębokiej ranie po pazurach na tylnej, lewej łapie tuż przy kolanie.

Umaszczenie: niebieski colorpoint z małą ilością białych znaczeń
Autor zdjęcia: Pam

Charakter:
Oszroniony Kolec za wszelką cenę chciał stać się takim kotem jak jego mistrzyni, Żmijowy Syk. Od najmłodszych księżyców ją podziwiał i niestety w dość komiczny sposób naśladował. Był dla wszystkich opryskliwy, wredny, a nawet raz pobił się z innym kotem, dokładnie wojownikiem klanu Wichru, Czerwonym Kwiatem podczas jednego z patroli, przez co został uziemiony na prawie dwa księżyce w obozie. Przez to doszło do kilku sprzeczek między nim, a jego poprzednim mistrzem, Świszczącym Nosem, który poprosił po ostatniej z nich poprosił o oddanie go pod opiekę innego wojownika. Wtedy trafił do, właśnie, Żmijowego Syku, a jego problemy z akceptacją samego siebie tylko się pogłębiły i po długim, i ciężkim treningu, gdy wpływy kocicy znacznie zelżały, okazało się, że nie ma własnych cech osobowości i robi wszystko na "Żmijowy Syk by tak zrobiła". Przez to nieco się wyciszył, wycofał i sposępniał. Z butnego i wiecznie gotowego do kłótni kocura, stał się małomówny i niepewny samego siebie. Dopiero przyjaźń i późniejsze związanie z Żółwią Skorupą sprawiło, że kocur pozwolił sobie na uzewnętrznienie swoich prawdziwych cech charakteru, przez co stał się wesołym ciepłym i żartobliwym kotem, który gotów jest lojalnie służyć i klanowi, jak i swoim przyjaciołom nie tylko w swoim klanie.

Historia:
Syn Leśnego Mchu i Brudnej Chmury. Dawny terminator Świszczącego Nosa, później Żmijowego Syku.

Potomstwo:
brak

Statystyki:
P: 5 | S: 21 | Z: 38 | Sz: 30 | O: 15 | HP: 135 | W: 145
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Cichy krok
• Sokoli wzrok
• Wątłe zdrowie
• Skradanie się: poziom 2
• Tropienie: poziom 3
• Wspinaczka: poziom 2


Żółwia Skorupa

Klan Gromu FhC4T9H
Ranga: Matka
Płeć: Kotka
Partner: Oszroniony Kolec

Wygląd:

W przeciwieństwie do swojego partnera, Żółw jest, cóż, ogromna. Ma masywną, zbitą i umięśnioną sylwetkę. Cechuje ją długie, ciężkie i w większości czarne futro, które zostaje zmącone bielą na prawej wardze, obu policzkach na linii żuchwy, całej kryzy przechodząc na pierś i ciągnąć się aż do linii żeber, przednich łapach prawie po same łokcie i na jednej z tylnych łap (prawa) na wysokości palców. Poza tym Żółw może pochwalić się wizualnie krótsza szyją, masywnymi łapami o dużych stopach i lekko skrzywioną końcówką ogona, która jest pozostałością po źle zrośniętym złamaniu. Ma kwadratową mordkę, trójkątne uszy i miodowożółte ślepia przez które (co śmieszne) widzi świat w różowych barwach.

Umaszczenie: czarny z bielą na ok. 1/3 ciała
Autor zdjęcia: Pam

Charakter:
Gdyby można było streścić charakter Żółw jednym, prostym określeniem, byłoby to niewątpliwie - promyk czystego szczęścia. Bo cóż, kotka od urodzenia była najbardziej optymistyczną, wesołą, uśmiechniętą i pomocną kotką jaką widział obóz i sam klan. Zawsze była gotowa komuś pomóc, wesprzeć, pocieszyć czy po prostu porozmawiać i pożartować. Pomimo swojego przesiąkniętego optymizmem charakteru i stylu bycia, Żółwia Skorupa nie jest głupiutka, chociaż może sprawiać takie wrażenie. Okropnie szybko przywiązuje się do kotów, jest bardzo emocjonalna, zarówno w tę dobrą jak i złą stronę. Mimo tego, że wszędzie stara się szukać jakiś pozytywów, w towarzystwie najbliższych bardzo szybko panikuje i traci "grunt pod łapami". Mówi bardzo szybko i energicznie, nie potrafi usiedzieć w jednym miejscu i chociaż ma opinię naprawdę dobrej przyjaciółki, to wojowniczką jest raczej średniawą. Nie jest to spowodowane jej inteligencją, bo jak było wspomniane, Żółw jest naprawdę mądrą kotką, a po prostu... Jest roztrzepana, a jej koncentrację może zachwiać byle trzepnięcie skrzydeł motyla. By w pełni wykonywać swoje obowiązki zawsze, ale to zawsze, musi mieć obok siebie innego kota.

Historia:
Córka nieznanego kocura i Niskiej Mgły. Terminatorka Ogórkowowąsego.

Potomstwo:
brak

Statystyki:
P: 4 | S: 35 | Z: 20 | Sz: 13 | O: 20 | HP: 150 | W: 110
MP: 1

Cechy i umiejętności:
• Ostre pazury
• Twarda skóra
• Ciężki krok
• Ciamajda
• Skradanie się: poziom 2
• Tropienie: poziom 2
• Wspinaczka: poziom 3
Re: Klan Gromu
Sponsored content

Skocz do: